روانشناسی شخصیت / باورنکردنی ترین توصیف از ویژگی های شخصیتی فرزندان و کودکان تان

خط سلامت: فال و فال بینی یکی از روش های پیش بینی است که علمی نداشته و بیشتر با خرافات رابطه دارد ولی اغلب افراد برای سرگرمی و گذراندن وقت از آن استفاده می کنند.

روانشناسی شخصیت / باورنکردنی ترین توصیف از ویژگی های شخصیتی فرزندان و کودکان تان

  فال متولدین هر ماه سال را بارها و بارها خوانده اید و گاهی هم دنبال می کنید اما در اینجا می خواهیم  فال کودکان را برای تان بیاوریم تا ببینید فرزندان تان در هر ماه سال از چه حس و حال و ویژگی شخصیتی برخوردارند.

به گزارش خط سلامت فال کودکان را در هر ماه سال بخوانید و برای تفنن و سرگرمی فقط از آن لذت ببرید.

فروردین :

شیطان و بلا است. از دیوار راست هم بالا می رود و سعی می کند این همه شیطنت را در سایه یک معصومیت پنهان کند . عده ای از بچه های متولد این ماه در این کار موفق نمی شوند و هر جا قبل از اینکه خودشان وارد شوند،سر و صدایشان به گوش می رسد.

اگر کودک متولد این ماه دارید بی جهت به خودتان  زحمت ندهید که او را آرام و ساکت کنید در برابر کودکان متولد این ماه تنها باید از روش رام کردن استفاده کرد . تعریف و تمجید و عشق ورزیدن تنها سلامی است که فروردین ماهی کوچولو دستانش را به علامت تسلیم فرود می آورد.

اردیبهشت:

 حرف زدن هر چند که همیشه بی فایده نیست ولی سعی کنید در برابر کوچولوی اردیبهشتی از آن استفاده کنید . حرف حرف خودش است . با لجبازی پاهای کوچولوی اش را به زمین می کوبد و نعره اش گوش فلک را کر می کند .

در برابر این همه لجاجت اما همین که انگشت روی احساس نازکش بگذارید سیلاب اشک از دیدگانش جاری می شود و مثل باران اردیبهشت ماه زندگی تان را با اشک های وقت و بی وقتش طراوت می بخشد .

خرداد:

 صبوری اش آن قدر است که هر چه کم او بگذارید باز هم دوستتان خواهد داشت . هر چند کودکان خرداد ماهی دارای این خصلت هستند و آنچه را که از آن محروم بوده اند خود به دست می آورند و شاید هیچ وقت به شما نگویند که چه توقعاتی از شما داشته اند ولی مراقب قلب کوچکشان باشید .

به هیچ وجه سعی نکنید فرزندان دیگرتان را با آنها  فرق بگذارید . زیرا در گوشه ای از قلب آنها این لحظه ها که به نظر زودگذر هستند، ثبت خواهد شد .بچه های خردادی مثل هلوی تازه از راه رسیده همیشه در زندگی احساس نوبرانه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

تیر:

خوش ادا و بامزه است . آنقدر که هرچه بیشتر به طرفش کشیده شوید بیشتر در عشق او فرو خواهید رفت . از همان ابتدای تولد با نگاهش با شما حرف می زد .

کودک تیرماهی خواسته هایش را کمتر به زبان می آورد و بیشتر دوست دارد تا شما خودتان متوجه نیازهایش باشید، خدا  نکند که از شما برنجد و یا احساس کند که ندیده اش گرفته اید آن وقت است که بدون گفتن یک جمله گلایه آمیز از شما دور می شود ولی در عین حال با همان چشمان همیشه پرجاذبه اش زیر چشمی شما را می پاید که آیا متوجه حال و روزش هستید یا نه؟

مرداد:

آنقدر شیطنت می کند که ذله تان می کند . آنقدر سر به هوا است که روزی هزار بار از دستش دستانتان را به آسمان بلند می کنید. از هر هزار حرفی که می زنید شاید اگر خوش شانس باشید به یکی از آن توجه کند .

بنابراین از کوره در نروید در برابر کودک مردادی باید فقط مثل یک ضبط صوت شوید که یک حرف را هزار بار تکرار می کند فکر نکنید کوچولوی مرداد ماهی قصد آزارتان را دارد نه او بیشتر از هر کسی به شما وابسته است و دوستتان دارد ولی درون پر تلاطم اوست که باعث می شود اصلاً حرف هایتان را متوجه نشود.

شهریور:

 در برابر رسیدن به همه خواسته هایش پافشاری می کند . او می خواهد تا شما همه نیازهایش را بر آورده کنید . اصلاً نگران او نباشید . چون وقتی بزرگتر می شود همه این رفتارش را جبران می کند . بنابراین سعی کنید به صورت منطقی از همان ابتدا به او مسائل را گوشزد کنید و به او احساس را بیاموزید.

شهریوری ها اگر از شما ناراحت شوند خیلی زود آن را فراموش می کنند و با آغوش باز به شما توجه می کنند و خود را در دامن شما می اندازند . داشتن کودک شهریوری با وجود تمام این توصیفات شما را از خستگی ها و کدورت هایی که پیش می آید دور می کند.

مهر:

از همان لحظه های اول تولدش متوجه می شوید که با یک کاسه چینی روبرو هستید . شکننده و نازک نارنجی است . آنقدر ناز دارد که گاهی عصبی تان می کند . کودک مهر ماهی به پدر و مادرش خیلی وابسته است .

او موجودی است پر از احساسات و موجودی است نازک نارنجی . در برابر این کوچولوی ظریف با دستان و پاهای کوچولو سعی کنید که عشق بورزید و نیازهایش را بر آورده کنید زیرا او مثل یک نهال کوچک است که نیاز به مراقبت و توجه دارد . این مراقبت وتوجه تنها مربوط به کودکی اش نیست گاهی مهر ماهی ها این کودکی را با خودشان تا بزرگسالی هم همراه دارند و شما بیشتر از اینکه بخواهید به نوه هایتان توجه کنید، باید ملاحظه فرزندتان را بکنید.

آبان:

 خونسرد و آرام است . اگر دنیا را آب ببرد کافی است که او را با عروسک اش تنها بگذارید . او هیچ مزاحمتی برای پدر و مادرش ندارد و گوشه ای از این دنیای بزرگ به خودش مشغول است .

کمتر افکارش را به زبان می آورد . والدین کودکان آبان ماهی کمتر متوجه بزرگ شدن فرزندشان می شوند چون آنها با کودکانی سر و کار دارند که کمتر شیطنت کودکانه از خود نشان می دهند .

این بچه ها کمتر حرف می زنند و بیشتر آب زیرکاه بر خورد می کنند . سعی تان بر این باشد که آنها را از دنیای درونی شان بیرون آورید و وقتی با کودک تان هستید برای ایجاد ارتباط مناسب با او نقش عروسک اش را بازی کنید .

آذر :

هنوز حرف تان را نشنیده شروع به گریه می کند و به اصطلاح اشکش دم مشک اش است . بی جهت با این خصوصیت او مبارزه نکنید . خنده هایش هم اکثراً بی جاست و باعث ناراحتی تان می شود ولی اگر این مسأله را ندیده بگیرید با کودکی روبرو هستید که سعی دارد تا تمام مسوولیت ها را به دوش بگیرد او از همان کودکی سعی می کند که به دیگران توجه و کمک کند .

همین خصوصیت باعث می شود که شما از او توقعات جدیدی پیدا کنید . به این کودکان با توقعات بیش از حدی که برایتان بوجود می آید فشار وارد نکنید . سعی کنید با ملایمت و دوستانه به او آنچه را که باید بداند یاد بدهید چون اگر با تندی با او صحبت کنید و امر و نهی اش کنید نتیجه ای که عایدتان می شود تند خویی او است .

دی:

 نرم نرم و آرام آرام هر جا که برود برای خودش جا باز می کند . خوب می داند که با هرکسی چگونه باید رفتار کند تا توجه همه را به خودش جلب کند .

خوب می داند که چطور باید دل همه را در دست بگیرد و از موقعیت ها طوری استفاده کند که به تمام خواسته هایش برسد . حواس تان را در  برابر کوچولو های دی ماهی جمع کنید زیرا اگر دیر بجنبید متوجه می شوید که قافیه را باخته اید و دیگر نمی توانید این اسب چموش را از روی گردنتان پایین بیاورید . در همان حالی که فریفته لبخند های او هستید ، هرگز آنقدر جلو نروید که احساس پشیمانی کنید.

بهمن:

صبر و تعمل در وجود این موجود کوچک و نازنین یا جا ندارد یا اینکه بر عکس در مواردی آنقدر صبر از خودش نشان می دهد که موجب تعجب می شود.

بچه های بهمن ماهی همیشه با کارهای غیر منتظره شان باعث تعجب می شوند بنابراین اگر کودکی متولد این ماه دارید این را بدانید که دائم در تعجب به سر خواهید برد . خودتان را برای وارد شدن به این دنیای غیر منتظره آماده کنید . این را به یاد داشته باشید که برای کودک بهمن ماهی شما هیچ چیز به اندازه دیدن برق تعجب در چشمان والدین اش لذت بخش تر نیست .

اسفند:

هر چه بیشتر تلاش کنید که او را وارد مسیر دلخواه و مورد نظرتان هدایت کنید بیشتر با شکست مواجه خواهید شد . بچه های اسفند ماهی دارای انرژی فوق العاده ای هستند به هیچ وجه خستگی در وجود آنها راه پیدا نمی کند ولی در کنار این انرژی بالقوه ای که دارند یکنوع سستی و تنبلی خاصی در وجودشان وجود دارد که باعث می شود فرصت های طلایی و زمان را از دست بدهند .

کودک اسفند ماهی تان را با تمام این خصوصیاتش تنها رها کنید ذره بین تیز بینی را کنار بگذارید و گاهی تنها با یک اشاره به او نشان دهید که از کارهایی که می کند خسته شده اید، چون اسفند ماهی های کوچولو خیلی محتاط و ترسو هستند و سریع عقب نشینی می کنند.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان