13 ایده برای کاهش فاصله های عاطفی

خط سلامت : به دلیل مشکلات زندگی و درگیر بودن پدرها ارتباط آنان با فرزندان شان بسیار کم شده است تا جایی که گاهی اوقات آنها حتی وقت ندارند که به صورت کوچولوی شان یک لبخند کوچک بزنند.

13 ایده برای کاهش فاصله های عاطفی

وقت نداشتن پدران باعث می شود فاصله عاطفی بین آنها افزایش پیدا می کند و این مسئله به هیچ وجه به نفع کودکان نمی باشد.

به گزارش خط سلامت کودکان احتیاج به هدیه و انواع و اقسام اسباب بازی ها ندارند بلکه آنها با سن کم شان متوجه محبت قلبی و همچنین توجه پدرها هستند در اینجا تعدادی از مادران چند روش شیرین و جذاب را که گرچه کوچک هستند اما نشان دهنده ارتباط بین پدرها و فرزند کوچک شان است .

13 روش عاشقانه پدر و فرزندی

  1. هر روز صبح همسرم با کودک مان با یکدیگر از خواب بیدار می شوند . هنگامی که آنها یکدیگر را می بینند شما می توانید برق چشمان آن دو را ببینید و همین مسئله بارها باعث شده است که اشک در چشمان من حلقه بزند.
  2. وقتی که کوچولوی ما بدخلق و بهانه گیر می شود که اغلب بعد از ظهرها این اتفاق می افتد . همسرم او را بغل می کند و شروع می کند به قدم زدن دور خانه، او هر چیز را به اونشان می دهد: آهان عروسک خرستو دیدم!نگاه کن اون پرنده دارد پرواز می کند!ببین این گاز است خیلی هم خطر ناکه یادت باشد هیچ وقت به آن دست نزن!اینجا کمد لباس تو است نگاه کن چه لباسهای زیبایی داری!این کارها به نظر من خیلی بامزه است.
  3. همسرم هنگامی که می خواهد خانه را جارو برقی بزند کودک مان را روی شکمش در جای  مخصوص کودکان قرار می دهد و شروع به جارو زدن می کند این کار او خیلی بامزه است .
  4. کودک ما تنها زمانی که همسرم برایش می خواند یا با صدای بامزه با او حرف می زند و ادامه می آورد از خود بی خود می شود و می خندد.
  5. دختر کوچولوی ما تنها برای پدرش لبخند ویژه و مخصوص دارد. او همیشه برای او آواز می خواند و ملیونها لقب به او داده است .
  6. وقتی که همسرم 2 فرزندنمان را بلند می کند و در آغوش می گیرد همیشه می گوید: آیا می دانید پدرتان چقدر شما ها را دوست دارد؟
  7. همسرم وقتی که از سر کار به خانه بر می گردد و علی رغم تمام خستگی هایش که من از آنها مطلع هستم یک «لبخند بزرگ» بر روی لب دارد و سپس مثل اسب به کودکش سواری می دهد هنگامی که من مشغول آماده کردن شام هستم .
  8. کودک ما دوست دارد که با ریش پدرش بازی کند . او آنها را چنگ می زند و می کشد و گاهی اوقات قلقلک می دهد . قابل ذکر است که او فقط با دختر خودش این قدر ملایم و صبور است .
  9. وقتی که پسر کوچکمان کارهای جدید و بامزه انجام می دهد ،همسرم بسیار هیجان زده می شود و می گوید: «دلم نمی خواهد او بزرگ شود» من همیشه فکر می کردم که مادرها این آرزو دارند.
  10. من عاشق آن زمانی هستم که پدر و فرزند شروع می کند به طرز بسیار ساده و شیرین با یکدیگر بازی کردن بدون اینکه به اطراف توجه کنند . وقتی که آنها به یکدیگر نزدیک می شوند و بازی می کنند هر چیزی که از آنها می شنوید باعث خنده شما می شود.
  11. همسرم هر وقت که به خانه می آید کودکمان را روی شکمش می گذارد و اتفاقاتی را که در طول روز برای او افتاده است را برای فرزندمان تعریف می کند عجیب است که او عاشق صدای پدرش است .
  12. وقتی که بچه مان کج خلق می شود او را بغل می کند و او را برای قدم زدن بیرون می برد.
  13. کودک ما وقتی پدرش می گوید. «چه ه ه ه  خبر ر ر ر » او به این جمله عادت کرده و هر زمان آن را از زبان پدرش می شنود خنده می کند و غش می رود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

    تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان