در خانه فرزندانی را که انگشت می مکند و شب ادراری دارند هیپنوتیزم کنید

خط سلامت : در جست و جوی راهی برای درمان مکیدن شست،کشیدن مو،خیس کردن رختخواب ناشی از فشارهای روانی و اضطراب های معمولی هستید؟

در خانه فرزندانی را که انگشت می مکند و شب ادراری دارند هیپنوتیزم کنید

تحقیقات جدید نشان می دهد هیپنوتیسم در بچه های بالای سه سال برای درمان مکیدن شست و شب ادراری مؤثر خواهد بود در این درمان والدین می تواند به بچه های تان تعلیم بدهند که چگونه خودشان را هیپنوتیسم کنند.

به گزارش خط سلامت این تکنیک،بچه ها را در یک وضعیت خیالی قرار می دهد و آنها را آماده می کند تا اظهار عقیده کنند. در این زمان که بچه ها از بازی خیالی استفاده می کنند تمایل دارند که پاسخ های خوبی بدهند. در اینجا نکاتی برای شروع وجود دارد:

فرزندتان را در یک مکان آرام و ساکت بنشانید یا اینکه بخوابانید.

وقتی که او آرام بود،به او بگویید که مکانی را تصور کند که فکر می کند آنجا خیلی راحت و خوشحال است. آن می تواند کنار دریا، حیاط خانه خودتان یا جایی باشد که او دوست دارد به آنجا برود.

از او بپرسید او چه می بیند. خنده ها،صداها و ... او را تشویق کنید که راحت باشد.

به او بگویید هر زمان پریشان و مضطرب می شود یا اینکه می خواهد انگشت شستش را بمکد یا اینکه نمی تواند بخوابد بایستی به آن مکان دوست داشتنی فکر کند. این کار باعث آرام شدن او می شود و همین طور باعث می شود که از رفتارهای او که ناشی از فشارهای روانی است،کاسته شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان