تکنیک های کاربردی برای کاهش استرس سفر

خط سلامت: سفر یکی از روش های موثر برای تقویت روحیه است. اگرچه سفر کردن با تجربه هیجانات مثبت، مانند شادی و امید همراه است، با این حال مشخص شده آماده شدن برای سفر با سطحی از استرس و فشار همراه است.

تکنیک های کاربردی برای کاهش استرس سفر

سفر یکی از روش های موثر برای تقویت روحیه است.

اگرچه سفر کردن با تجربه هیجانات مثبت، مانند شادی و امید همراه است، با این حال مشخص شده آماده شدن برای سفر با سطحی از استرس و فشار همراه است.

به گزارش خط سلامت ترافیک، قرار گرفتن در محیط جدید و تغییر الگوی خواب از جمله دلایل ایجاد کننده استرس در سفر هستند.

سفر بدون استرس امکان پذیر است؟

دائما نگران هستم که فراموش کنم وسایل ضروری را جا بگذارم. مانند بسیاری از افراد من نیز از تأخیر می ترسم هیچ چیز مانند یک ارتباط تنگاتنگ در سفر ، اضطراب من را تقویت نمی کند .

در روزهای تعطیل، انتظارات قبل از سفر افزایش می‌یابد، زیرا می‌دانیم بزرگراه‌های پر ترافیک، هواپیماهای فوق‌العاده شلوغ، ایستگاه‌ها و هتل‌ها در پیش رو قرار دارند.

خوشبختانه راه های بسیار بهتری برای مقابله با استرس قبل از سفر نسبت به خانه ماندن وجود دارد.

ظرفیت روانی خود را پرورش دهید

در برابرعدم انجام مراقبت از خود خوب مقاومت کنید تا زمان بیشتری برای برنامه ریزی سفر و بستن چمدان داشته باشید برای داشتن خواب کافی ، تغذیه سالم، رفتن به باشگاه تلاش بیشتری کنید. فکر نکنید که وقتی از کار دور باشم و درتعطیلات با عزیزانم می‌توانم آرامش داشته باشم . این استرس عوارضی را به همراه خواهد داشت.

از بی خوابی دوری کنید

ترس از هر چیزی که ممکن است در مسیر رسیدن به مقصد منجر به شب های بی خوابی شود. وقتی شروع به نشخوار فکری کردید، مدیتیشن کنید.

آیا ترس از پرواز دارید؟

یک مهماندار این پیشنهاد را ارائه کرد: پرواز را با بودن در قایق مقایسه کنید. دریا امواجی دارد که باعث تکان خوردن کشتی می شود.

اشیایی را با خود بیاورید که آرامش را به ارمغان می آورد عکس های عزیزانتان، یک پتوی مورد علاقه، یا یک روسری که عطر مورد علاقه شما روی آن اسپری شده است.

از جمعیت متنفر هستید؟

در شدیدترین حالت، این به عنوان انوکلوفوبیا نیز شناخته می شود. نفس کشیدن آرام و عمیق مفید است - نفس های آهسته و منظم از طریق بینی بکشید، چند ثانیه صبر کنید تا بازدم از طریق دهان ایجاد شود.

تا حد امکان از شلوغی و صف‌های طولانی خودداری کنید به عنوان مثال از قبل یک ماشین رزرو کنید تا استرس نداشته باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان