3 تکنیک برای عبور از افسردگی بهاری

خط سلامت: بهار تغییرات زیادی را بر سلامت افراد بر جا می گذارد .یکی از مهمترین آنها افسردگی بهاری است . برای عبور از افسردگی و پائین بودن روحیه و خلق و خو در بهار تکنیک های زیر را بکار ببندید.

3 تکنیک برای عبور از افسردگی بهاری

بسیاری از افراد آلرژی  بهاری را تجربه می کنند، جایی که سیستم ایمنی بدن دو برابر بیشتر کار می کند تا برای روزهای متوالی دو برابر آن احساس ضعف کند.

بدن و ذهن ما ممکن است در طول اوج تب یونجه به طور ناتوانی احساس ضعف کنند. هورمون‌ها، به‌ویژه ملاتونین ، ممکن است به تغییرات خلقی در فصل بهار کمک کنند.

به گزارش خط سلامت این هورمون نقش حیاتی در تنظیم چرخه خواب ایفا می کند و هر تغییری در این سیستم ممکن است باعث مشکلات خواب یا بی حالی شود که هرگز برای سلامت روان مفید نیست.

افسردگی بهار و فرمول عبور از آن

یک فعالیت ثابت پیدا کنید

علیرغم تغییراتی که ممکن است بهار ایجاد کند، سعی کنید حداقل یک فعالیت ثابت برای هفته خود پیدا کنید. این می تواند شبیه پیاده روی عصر دوشنبه، ناهار جمعه با دوستان، یا چند ساعت اختصاص داده شده به مراقبت از خود در هر جمعه باشد.

روی خواب تمرکز کنید

سعی کنید خواب را در اولویت قرار دهید. دو زنگ هشدار تنظیم کنید، یکی که به شما می‌گوید به رختخواب بروید و دیگری که به شما می‌گوید بیدار شوید. سعی کنید آن را در طول هفته ثابت نگه دارید.

کمک بخواهید

اگر می دانید که بهار زمان سختی برای شماست، برای یک سیستم پشتیبانی با دوستان یا خانواده تماس بگیرید. به دنبال یک درمانگر یا درمان باشید تا در پردازش احساسات تان کمک کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان