تست شخصیت / از روی رنگ ناخن به شخصیت زنان پی ببرید!

خط سلامت: تست شخصیت رنگ ناخن، برخی ویژگی های منحصر به فرد شخصیت شما را آشکار می سازد. در ادامه به تشریح این آزمون سرگرم کننده می پردازیم.

تست شخصیت /  از روی رنگ ناخن به شخصیت زنان پی ببرید!

تست شخصیت رنگ ناخن ، برخی ویژگی های منحصر به فرد شخصیت شما را آشکار می سازد. در ادامه به تشریح آزمون رنگ ناخن سرگرم کننده می پردازیم.

به گزارش خط سلامت طبق مطالعات، رنگ ناخن برخی ویژگی های شخصیت را آشکار می سازد.

تست شخصیت رنگ ناخن

تست شخصیت رنگ ناخن، برخی ویژگی های منحصر به فرد شخصیت شما را آشکار می سازد. برخی از ویژگی های مرتبط با درون‌گرایی و برون گرایی از روی رنگ لاک ناخن مورد علاقه قابل پیش بینی است.

رنگ لاک ناخن در مورد شخصیت چه می گوید؟

در ادامه به توضیح تست شخصیت رنگ ناخن می پردازیم:

Red

1. رنگ قرمز ناخن

قرمز محبوب ترین رنگ لاک ناخن است. لاک‌ قرمز  برای اکثر رنگ‌های پوست مناسب است. 

علاقه مندی به لاک قرمز نشان دهنده این است که شما فردی بسیار با اعتماد به نفس و شاد هستید و به ندرت چیزی وجود دارد که بتواند خلق و خوی شما را تضعیف کند. شما مستقل و عمیقا جاه طلب هستید و از کشف چیزهای جدید ابایی ندارید.

purple

2. رنگ بنفش ناخن

ترجیح دادن به پوشیدن لباس بنفش نشانگر درونگرایی است. اگر رنگ بنفش یا هر رنگ دیگری از آن را دوست دارید، فردی خونسرد و آرام هستید. شما با اعتماد به نفس و جسور هستید اما برای حریم خصوصی خود نیز ارزش قائل هستید. شما بسیار خلاق هستید و از نشان دادن خلاقیت نیز نمی ترسید. شما از قضاوت شدن نمی ترسید و دوست دارید خودتان را به چالش بکشید.

pink

3. رنگ صورتی ناخن

 اگر ناخن های شما اغلب صورتی رنگ است، شما همدل و دلسوز هستید. شما دوست دارید با افراد جدید معاشرت کنید. شما جاه طلب هستید و در صورت نیاز کاملاً جدی می شوید.

white

4. رنگ سفید ناخن

رنگ سفید نماد آرامش است. بنابراین، اگر دوست دارید رنگ سفید روی ناخن هایتان باشد، فردی صبور و ساکت هستید. بیشتر اوقات آرام هستید و به ندرت عصبانی می شوید. شما منطقی و دقیق هستید و نظم و روال در زندگی روزمره را دوست دارید.

nude

5. ناخن رنگ مات

اگر رنگ های مات را برای ناخن ترجیح می دهید شخصیتی خنثی و متعادل دارید. شما عاشق بیرون رفتن و مهمانی هستید، اما همچنین وقت خود را به تنهایی نیز سپری می کنید. 

art

6. ناخن های هنری یا براق

اگر رنگ های براق را برای ناخن می پسندید شخصیت منحصر به فرد و کمیابی دارید. خلاقیت شما حد و مرزی ندارد و دوست دارید استعدادهای خود را به رخ بکشید. شما همچنین دوست دارید از خود مراقبت کنید و حاضرید زمان و تلاش زیادی را صرف کنید تا همیشه بهترین وضعیت ظاهری را داشته باشید.

black

7. رنگ مشکی ناخن

تمایل به لاک مشکی نشانه قدرت و اقتدار است. اگر عاشق ناخن های مشکی هستید، فردی مسلط و مقتدر هستید. شما اولین کسی هستید که در موقعیت های مختلف مسئولیت را بر عهده می گیرید و ترجیح می دهید به جای دنبال کردن، ریاست کنید. شما همچنین خلاق و با اعتماد به نفس هستید و از چالش های زندگی عقب نشینی نمی کنید. رنگ های مشکی و سرمه ای در انتخاب لاک ناخن، انتخاب ترجیحی افراد هنرمند است.

neon nail

8. رنگ روشن ناخن

رنگ‌های روشن مانند فیروزه‌ای یا حتی زرد و نارنجی نشان می‌دهند فرد پرانرژی است. اگر رنگ های روشن ترجیح شما برای انتخاب رنگ لاک است، شما یک برونگرا هستید که در تعامل اجتماعی ماهر است. رنگ های روشن نیز نشان دهنده روحیه جوان و انگیزه بالا است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان