اگر این رفتارها را در رابطه دارید پای خیانت در میان نیست

خط سلامت:افرادی که خیانت دیده یا در رابطه های سمی بوده اند و یا در کودکی بسیار وابسته بوده اند، اضطراب در رابطه را بیشتر از دیگران تجربه می کنند.

اگر این رفتارها را در رابطه دارید پای خیانت در میان نیست

افراد مضطرب ، اضطراب و ترس بیشتری را در رابطه تجربه می کنند. آن ها ترس از ترک شدن و ترس رها شدن دارند و این ترس مدام برای شان تکرار شده است.

علائم نشان دهنده اضطراب روابط

به گزارش خط سلامت دائماً شریک زندگی خود را بررسی می کنید؟ فردی که اضطراب دارد نه تنها باید بداند که شریک زندگی‌اش کجاست، بلکه متن‌ها و ایمیل‌های او را با وسواس می‌خواند تا مطمئن شود که با همسر سابقش ملاقات نمی‌کند یا پیام‌های مشکوک برای یک همکار ارسال نمی‌کند.

بعضی از افراد حتی اصرار دارند که یک برنامه ردیابی را روی تلفن شریک زندگی خود قرار دهند تا بتوانند موقعیت فیزیکی آن ها را همیشه ببینند.

همیشه از خود می‌پرسید که آیا واقعاً مرا را دوست دارد یا می‌خواهد از هم جدا شویم.

شخصی که دچار اضطراب رابطه است ممکن است این سوال را مطرح کند که آیا شریک زندگی‌اش واقعاً او را دوست دارد یا فقط منتظر بهانه‌ای برای جدایی است.

دعوا را انتخاب می کنید تا آنها بتوانند عشق خود را ثابت کنند. هنگامی که افراد احساس اضطراب یا عدم اطمینان می‌کنند، اغلب به دنبال راهی می‌گردند تا آن اضطراب را به اوج برسانند.

افراد به هر مکالمه ای بیش از حد فکر کنند. دچار اضطراب می شوند، در این صورت برای شما هر جمله ای که شریک زندگی به زبان می آورد ممکن است پیامی پنهان داشته باشد برای مثال اگر همسرتان بگوید دوست دارد زمستان آینده به یک سفر اسکی برود، ممکن است او را بپیچانید و بگویید: در اسکی مهارت ندارم، آیا این بدان معناست او ترجیح می‌دهد با شخص دیگری قرار بگذارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان