تست شخصیت / حیوانی که اول می بینی ویژگی های شخصیتی تان را لو می دهد + فقط 5 دقیقه وقت داری

خط سلامت: تست شخصیت انواع مختلفی دارد. در این مطلب یک تست شخصیت جالب را معرفی می کنیم که برخی ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند. این تست شخصیت جالب، بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

تست شخصیت / حیوانی که اول می بینی ویژگی های شخصیتی تان را لو می دهد + فقط 5 دقیقه وقت داری

تست شخصیت انواع مختلفی دارد. برخی از تست های شخصیت که در کارهای بالینی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای پشتوانه علمی هستند ولی برخی دیگر از انواع تست شخصیت صرفا جنبه سرگرمی درند.

به گزارش خط سلامت تست شخصیت جالبی که در ادامه به توضیح آن می پردازیم صرفا جنبه سرگرمی دارد. 

تست شخصیت حیوانات

تست شخصیت حیوانات را انجام دهید و برخی ویژگی های شخصیتی خود و اطرافیان تان را بشناسید. با انتخاب یک حیوان از عمیق ترین ویژگی های شخصیتی پنهان خود آگاه شوید.                  

 

2

تیپ شخصیتی و انتخاب شیر

اگر شیر را در تست شخصیت 4 حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد مسئولیت را بر عهده می‌گیرید، از چالش‌ها لذت می‌برید، به اهداف خود می‌رسید.

انتخاب شیر نشان می دهد شما مصمم، با اعتماد به نفس، قوی، رقابتی، سازنده، جسور، تصمیم گیرنده، شجاع، مستقل، رئیس و سخت کوش هستید. رویکرد شما این است "بیایید آن را به روش من انجام دهیم" یا "من آن را همین الان می خواهم". 

شما عاشق ریاست هستید و توانایی طبیعی برای حرکت در مسیر درست برای رسیدن به اهداف خود را دارید. شما فرصت ها را تشخیص می دهید و از هدر دادن زمان متنفر هستید.

جنبه منفی این تیپ شخصیتی این است که گاهی اوقات، به جای در نظر گرفتن احساسات یا وضعیت ذهنی شخص دیگر، برای انجام کار خود تا حدودی ناهمدلانه و از روی بی رحمی رفتار می کنید. اگر احساس کنید زمان شما تلف می شود یا تصمیمی به بن بست می خورد،  بسیار عصبانی، می شوید.

3

تیپ شخصیتی شماره 2 ( انتخاب سمور)

اگر سمور را در تست شخصیت 4 حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که از تغییر لذت می‌برید، از شروع چیزها یا پروژه‌های جدید لذت می‌برید و به دیگران انگیزه می دهید تا ادامه دهند.

شما پرشور، پر از ایده های روشن، پرحرف، مهربان، سرگرم کننده، خلاق، شاد، بامزه و مردمی هستید. رویکرد شما این است که "بیایید کارها را به روشی سرگرم کننده انجام دهیم". شما باهوش و سرشار از انرژی هستید و به احتمال زیاد در میان گروه های اجتماعی، خانواده و دوستان خود بسیار محبوب هستید.

با این حال، شما تا حدودی به توانایی های خود شک دارید و از شکست می ترسید و از گرفتن نقش ریاست  اجتناب می کنید. شما تمایل دارید در موقعیت های گروهی بهتر عمل کنید.

مشاغلی مانند طراحی، تبلیغات یا مهندسی برای کسانی که سمور را در بین این 4 حیوان انتخاب کردند، مناسب است.

4

تیپ شخصیتی شماره 3 ( انتخاب  گلدن رتریور)

اگر گلدن رتریور را در تست شخصیت 4 حیوان انتخاب کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که از بحث و جدل اجتناب می‌کنید، طرفدار مردم هستید و دیگران را در اولویت قرار می‌دهید. شما حساس، وفادار،، آرام، سخاوتمند، خونگرم، بردبار، انعطاف پذیر، مهربان، متفکر، کمک کننده، صبور، صلح طلب و شنونده خوبی هستید. رویکرد شما "بیایید صلح را حفظ کنیم" است. شما پرانرژی و مشتاق خوشحال کردن دیگران هستید. 

شما فردی سخاوتمند هستید که بدش نمی‌آید غذا یا اقلام خود را با کسی که نزدیکتان هستید به اشتراک بگذارید، اما می‌خواهید این احساس متقابل باشد. دلیل بینش هوشمندانه و طبیعت اجتماعی خود مورد احترام هستید. در روابط خود، شما شریک فوق العاده ای هستید.5

تیپ شخصیتی شماره 4 (انتخاب بیور)

اگر بیور را در تست شخصیت 4 حیوان انتخاب کنید، ویژگی های شخصیتی شما این است که به راحتی تسلیم نمی شوید و از تفکر انتقادی برای حل مسائل استفاده می کنید.

شما قابل اعتماد، کنترل شده، جدی، عملگرا، دقیق، مصمم و منظم هستید. رویکرد شما این است "بیایید آن را به روش درست انجام دهیم"، "من بهترین کاری را که بتوانم انجام خواهم داد"، "بیایید آن را کامل کنیم"، "اجازه دهید در مورد آن فکر کنم"، "من آن را حل می کنم"، "چگونه کار می کند"؟ در روابط خود، شریکی پرشور، حامی و متعهد هستید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان