فرمول ایجاد شادی و خوشبختی / روانشناس ها ساده ترین مسیر را پیدا کردند

خط سلامت: احساس شادی را چگونه می توان افزایش داد و در خانواده اعضای خانواده با چه فرمولی می توانند این شادی را بیشتر کنند؟

فرمول ایجاد شادی و خوشبختی / روانشناس ها ساده ترین مسیر را پیدا کردند

احساس شادی و احساس سرزندگی یکی از مهمترین مهارت هایی است که موجب می شود افراد بتوانند با کامیابی بیشتری به زندگی ادامه دهند و از بیماری های روانی دور شوند.

به گزارش خط سلامت قدیمی ها معتقدند بودند اول رفیق و همراه خوب پیدا کن و بعد هم به جاده بزن یا به عبارتی اول رفیق بعد طریق ، برای داشتن یک آخر هفته درست و حسابی و شاد هم باید همه اهل خانه ، قول شان قول و به اصطلاح خودمانی پایه باشند و دست از سر رایانه و بازی کامپیوتری و دنیای مجازی بردارند.

شادی در اوقات فراغت 

این که چرا وقتی در جمع خانوادگی یا دوســتانه هســتیم نمی توانیــم از اوقات فراغت لذت ببریم و بازهم احســاس خوشبختی نمی کنیم ، به نوع رابطه ها باز می گردد.

تجربه نشان می دهد هر چه ارتباطات اجتماعی میان افراد یک خانواده قوی تر باشد و از فرصت های مناسب برای برقرار کردن پیوندهای عاطفی استفاده شود، دستیابی به احساس شادی نیز افزایش پیدا می کند .پیشــنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده کوتاه بیایید و حرف روانشناس ها را جدی بگیرید.

آن ها معتقدند برای رسیدن به زندگی روانی وجسمانی سالم باید مهارت شاد زندگی کردن و پیروی از الگوهای تفکر مثبت به منظور هرچه بهتر مدیریت کــردن عواطف در خانواده را آموخت و فرهنگ سازی کرد. با الگوهای تفکر مثبت به راحتی می شود بر مشکالت غلبه کرد .

 از طرف دیگر تحقیقات نشان می دهد مهرورزی و محبت کردن به اطرافیان در ایجاد حس خوشحالی و شــادمانی نقش مهمی دارد و زوایای دیگری از زندگی را به سوی فرد می گشاید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان