رازهای روانی و شخصیتی زن و شوهر های عاشق لو رفت + فرمول حفظ عشق

خط سلامت: مشکلات زن و شوهر عاشقانه ترین روابط را به کابوسی سمی تبدیل می کند. داشتن بینش درباره ماهیت مشکل ها، ماهیت یک رابطه را تغییر می دهد.

رازهای روانی و شخصیتی زن و شوهر های عاشق لو رفت + فرمول حفظ عشق

 زن و شوهر عاشق به گفتگو علاقه دارند و با این کار زندگی یکدیگر را مرور می کنند و با شناخت یکدیگر از وجود مشکل جلو گیری می کنند و به دوست داشتن یکدیگر می رسند و شادی را می افزایند.

به گزارش خط سلامت شادی اولین سعادت عشق است و دیدگاهی رمانتیک به جهان می دهد. با عشق زندگی معنای بیشتری دارد و لذت آن به تمام زندگی تزریق می شود.

اشتباه پیش رفتن عشق

لازمه سرد نشدن عشق، پیشرفت افراد در روابط بلند مدت است. تحقیقات نشان می‌دهد افراد سالم‌ و شاد، صمیمیت فیزیکی بیشتری دارند و ازدواج پایداری را تجربه می کنند. ازدواج ناسالم  بر سلامت زنان تأثیر می گذارد و طول عمر آن ها را کوتاه می کند.

در ازدواج ناپایدار افراد رنج می برند.  مردها رقابت‌ طلب اند. زنان ممکن است در شناختن ویژگی مردهای موفق و جذاب دچار اشتباه شوند و واکنشی دفاعی نشان دهند. سوئ تفاهم ها تهدیدی برای اعتماد هستند.

به خطر افتادن رابطه با تدافع افراد نسبت به یکدیگر

مرد های  رقابتی، دنیا را خطرناک می بینند و تمایل دارند به دفاع و محافظت بپردازند. آنها منطق و عینیت را انتخاب می کنند و به احساسات بی اعتماد هستند . وقتی به آنها می گویند سرد هستند  یا از تعهد می ترسند، حالت تدافعی پیدا می کنند و از احساسات و فردی که او را سرزنش می کنند فاصله می گیرند.

مرد های رقابتی نگاه محبت آمیز معشوق خود به جهان را ساده لوحانه و خطرناک می بینند. تدافع، به طرفین آسیب می رساند و ادامه ی سوء تفاهم می تواند رابطه را از بین ببرد.

حفظ عشق

امید است که مردم ایمان خود را به عشق از دست ندهند، عشق می تواند قدرتمند و شفابخش باشد. مردم باید یاد بگیرند چگونه یکدیگر را ببینند و از هم  قدردانی کنند. عشق شکننده، گران بها و نیازمند محافظت و رشد است. نباید عشق را بدیهی انگاشت.

زمانی که دو نفر بتوانند از تفاوت ها و تجربه ها و دیدگاه های یکدیگر قدردانی کنند، عشق سالم رخ می دهد. با عشق، درک و صبر شکوفا می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان