روانشناسی شخصیت / مشکلات ناپیدای افراد حساس در رابطه عاشقانه

خط سلامت : افراد حساس در برقراری رابطه عاطفی و صمیمانه معمولا دچار مشکل می شوند و انرژی زیادی را برای رابطه شان صرف می کنند.

روانشناسی شخصیت / مشکلات ناپیدای افراد حساس در رابطه عاشقانه

افراد حساس در موقعیت های سخت دچار  اضطراب  شده و توانایی خود را از دست می دهند.

به گزارش خط سلامت افراد حساس از نظر عاطفی در یک رابطه عاشقانه احساس امنیت نمی کنند زیرا تناسبی بین آنچه به اشتراک می گذارند و آنچه کسب می کنند وجود ندارد.

افراد حساس چگونه باید رفتار کنند

ویژگی های خود را صادقانه بگوئید

زمانی که با کسی آشنا می شوید،درمورد اینکه به لحاظ عاطفی، حساس هستید صحبت کنید.اعلام کنید  در رابطه زمان هایی را برای رسیدن به آرامش نیازدارید. شریک مناسب وضعیت را درک خواهد کرد اما شخص اشتباهی شما را به خاطر حساس بودن سرزنش می کند.

 سبک زندگی تان را بشناسانید

در مورد سبک زندگی خود که عادت های مربوط به تغذیه و خواب را در برمی گیرد بطور واضح صحبت کنید. سبک خواب مورد علاقه خود را بیان کنید. افراد حساس عاطفی معمولا تمایل دارند در تختخواب خود بخوابند و تغییر محل خواب برای آن ها به معنای این است که تمام طول شب بیدار باشند و احساس ناخوشایندی را تجربه کنند. در این مورد نیز با شریک عاطفی خود گفتگو کنید.

به طور منظم استراحت کنید

با قدم زدن، دوش گرفتن های کوتاه مدت و گوش دادن به موسیقی آرامش بخش به بازسازی ذهنی خود کمک کنید. بطور کلی بیان نیازهای خود و میانه روی در همه ابعاد رابطه، کمک می کند احساس امنیت و آرامش خاطر را در روابط خود تجربه کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان