عجیب ترین زبان عشق مربوط به مردم کدام قاره است؟

خط سلامت: زبان عشق را چقدر می شناسید ؟ هر فرهنگی وهر والدی با یک زبان خاص و ویژه با فرزند خود صحبت می کند  که می توان از آن به عنوان زبان عشق یاد کرد.

عجیب ترین زبان عشق مربوط به مردم کدام قاره است؟

زبان عشق در واقع زبان ارتباط انسان ها با یکدیگر است و موجب می شود که از آغاز زندگی تا پایان بتوانند در آرامش و صلح زندگی کنند.

به گزارش خط سلامت در فرهنگ آسیایی ها برای عشق یک زبان وجود دارد و آن هم بر آورده کردن نیازهای فرزندان است . پدر و مادرها می دانند با کسب در آمد کافی ، تهیه مسکن ، لباس و پوشاک و خوراک می توانند عاشقانه ترین جملات را به فرزندان شان بگویند و این یعنی توجه .

زبان عشق در فرهنگ های مختلف

عشق ورزی و محبت کردن بخشی از فرآیند تربیتی کودکان را شامل می شود که در فرهنگ های مختلف متفاوت ارزیابی شده است . به این معنا که فقط زبان مادری در جوامع مختلف متفاوت نیست، بلکه زبان عشق ورزی و دوست داشتن هم بسته به نوع فرهنگ و محل زندگی فرق می کند .

زبان عشق عجیب آسیایی ها

تحقیقات انجام گرفته در جوامع مختلف آسیایی نشان می دهد در میان مادران آسیایی بیان گفتاری که توام با پرخاشگری کلامی باشد، اما بوی مهر و محبت بدهد هم وجود دارد .

در حالی که در برخی جوامع صحبت کردن با صدای بلند و پرخاشگری کلامی مردود شده و نمی توان آن را محبت تلقی کرد . آسیایی ها از کلمات تاکیدی و عباراتی که بیشتر بوی دستور می دهد برای ابراز عشق و محبت شان استفاده می کنند و فکر می کنند با عبارات امری می توانند حسن نیت شان را ثابت کنند .

زبان عشق

کودکان و نوجوانان آسیایی معمولا برای این که بتوانند عشق و محبت والدین را بدست بیاورند و ستایش شوند نیاز به ابراز قدرت دارند . معمولا پدر ، مادرها با قید شرط فرزندان شان را دوست دارند .

در خانواده های آسیایی به ویژه از نوع سنتی بازی کودکان با والدین کمتر دیده می شود و وقت مشخصی برای تشکیل گروه های بازی با کودکان وجود ندارد . زبان عشق به فرزندان باید مملو از توجه و استفاده از کلمات عاطفی ، در آغوش گرفتن و محبت بی قید و شرط باشد .

کودکان باید بدانند پدر و مادرهای شان در هر شرایطی از آن ها محافظت می کنند ، آن ها را در آغوش می گیرند و محبت های شان را با محبت کلامی و عشق فیزیکی مانند در آغوش گرفتن پاسخ می دهند. وقتی کودکی برای والدین اش هدیه می خرد و با انتقاد مواجه می شود ، درمی یابد که محبت نیز با مادیات قابل اندازه گیری است و برای مفاهیم کیفی ، کمیت و میزان قائل می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان