این افسانه نمی گذارد بیشتر افراد شادی و موفق باشند + فرمول علمی خوشبختی

خط سلامت: خوشبختی احساسی ناشی از شادی و رضایت درونی است. اگر منتظر هستید همه چیز در زندگی تان سر جای خودش قرار بگیرد تا بتوانید خوشحال باشید، همه چیز را اشتباه گرفته اید.

این افسانه نمی گذارد بیشتر افراد شادی و موفق باشند + فرمول علمی خوشبختی

خوشبختی نیازی به جستجوی بیرونی ندارد زیرا زمانی که افراد خوشبختی را به عوامل بیرونی مانند رفتن به یک سفر، ارتقا شغلی و یا کسب مقام و .. بدانند این خوشبختی دوامی ندارد و موقتی است چرا که عوامل بیرونی و محیطی موقتی هستند.

به گزارش خط سلامت خوشبختی را باید در درون خود جستجو کرد تا به شادی و حال خوب رسید.

خوشبختی با کلیدی ساده

خوشبختی زمانی دائمی و لذت بخش است که افراد با تلاش و تغییرات وجودی و درونی خود آن را به دست آورند و خوشبختی شان متکی به شخص یا چیز دیگری نباشد.

بر اساس گزارش های جهانی در سال 2022 ، هشتاد و هشت درصد از بزرگسالان در سراسر جهان به دنبال تجربیات جدید برای شاد کردن خود هستند .

خوشحالی و خوشبختی افراد زمانی شیرین و دائمی است که از تلاش برای تحقق چیزهای ارزشمند به دست بیاید. برای مثال نباید منتظر بمانید تا بالاخره آن ترفیع را بدست آورید تا برای خود احساس خوشبختی کنید.

بعضی روزها احساس شادی و موفقیت بیشتری نسبت به دیگران خواهید داشت. به گفته روانشناسان این فراز و نشیب ها، در یافتن راه‌هایی برای ایجاد شادی بسیار مهم است.

بهترین راه برای رسیدن به خوشبختی

تمرکز روی چیزی که می توانید کنترل کنید. برای یافتن احساس عمیق خوشبختی فقط روی چیزهایی تمرکز کنید که در حال حاضر می توانید کنترل کنید زیرا همیشه چیزهایی خارج از کنترل خواهند بود و اگر روی آن چیزها تمرکز کنید، کمکی نخواهد کرد، در واقع احساس بدتری به شما خواهد داد.

اگر در جستجوی کار هستید، لزوما نمی توانید کنترل کنید که استخدام کننده به رزومه شما چه واکنشی نشان می دهد، یا اینکه چقدر سریع استخدام می شوید. با این حال، می‌توانید با دانستن اینکه تمام اقدامات لازم را برای تبدیل شدن به یک متقاضی رقابتی انجام داده‌اید، احساس رضایت کنید.

روی اینجا و اکنون تمرکز کنید. تنها چیزی که در زندگی می توانید کنترل کنید تلاش شما است و تمایل به انجام این کار یک مزیت رقابتی بزرگ است، زیرا اکثر مردم این کار را نمی کنند.

خوشبختی خود را محدود به شرایط و مسائل نکنید. همه چیز به طرز فکر مربوط می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان