افراد در کدام دهه بیشتر اتاق خواب شان را ترک می کنند؟ + علل

خط سلامت: خرو پف و غلت زدن های همسری که کنارتان خوابیده موضوع مهمی است که اگر هم در مورد آن حرف نزنید خشم زیادی را در شما بوجود آورده است.

افراد در کدام دهه بیشتر اتاق خواب شان را ترک می کنند؟ + علل

خرو پف و غلت زدن های همسر هنگام شب مساله مهمی است که تعداد زیادی از همسران در دنیا با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش خط سلامت اهمیت خواب خوب شبانه بر کسی پوشیده نیست اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود رسیدن به آن دشوار باشد.

طلاق خواب چه زمانی اتفاق می افتد

متخصصان به این بدخوابی های شبانه طلاق خواب می گویند طلاق خواب در کنار همسری که خر و پف می کند و یا بی قرار است و نمی گذارد خواب به چشم دیگری برود معمولا با همراهی و فداکاری همراه است.

جدیدترین نظرسنجی روی ۲ هزار آمریکایی نشان می‌دهد در اتاق‌ خواب‌ این افراد اتفاق نگران کننده‌ای رخ می‌دهد.

متخصصان خواب آمریکا می گویند یک سوم از افراد آمریکایی گاه و بی‌گاه یا به طور مکرر برای خوابیدن از اتاق خواب و تخت مشترک بیرون رفته و ترجیح می دهند روی مبل بخوابند و از شریک زندگی شان دور باشند.

بد ترین خر و پف کننده ها در چه دهه سنی اند؟

متخصصان در پژوهش های خود پی بردند متولدین 1360 تا 1375 بیشتر دچار طلاق خواب شده اند و گاهی اتاق خواب را ترک می کنند اما ۳۳ درصد از متولدین 1340 تا 1350 و ۲۸ درصد از متولدین ۱370 تا 1390 جدا از شریک زندگی شان می‌خوابند.

مردان در برابر این خر و پف بیشتر از زنان به کاناپه یا اتاق دیگر می‌روند و طلاق خواب را انتخاب می کنند.

طلاق خواب را انتخاب کنید یا نه ؟

متخصصان می‌گویند: به نظر می رسد این انتخاب خشن باشد، اما در واقع فقط به این معناست که افراد خواب را در اولویت قرار می‌دهند و مشکل یکدیگر را بجای سرزنش و ایجاد شرم پذیرفته اند.

 کم خوابی می‌تواند خلق و خوی انسان‌ را بدتر می کند و کسانی که دچار کم خوابی هستند بیشتر با شریک زندگی خود وارد مشاجره می‌شوند. خواب خوب شبانه هم برای سلامتی و هم برای شادی مهم است.

مطالعات نشان داده که وقتی یکی از افراد در تختخواب دچار اختلال خواب باشد، می تواند روی فرد دیگر نیز تاثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال، افرادی که با هم می‌خوابند با وجود بی‌خوابی یکی از آن‌ها ولی باز هم تمایل دارند همزمان از خواب بیدار شوند. به طور مشابه، زمانی که یکی از افراد شب‌زنده‌دار است و دیگری سحرخیز، می تواند بر خواب هر دو طرف تأثیر منفی بگذارد.

 

 

گوش گیر ها بهتر از طلاق خواب

راه‌های دیگری مثل استفاده از گوش‌گیر می تواند موجب شود زن و شوهر کنار هم بوده و در عین حال خوب بخوابند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان