اگراین 4 پرچم قرمز در رابطه بالا رفت زمین بازی را ترک کنید

خط سلامت: رابطه راهی برای داشتن حس آرامش و شادی است که زندگی افراد را بهتر می کند. اما همه روابط تغییر مثبتی ایجاد نمی کنند و گاه در یک رابطه سمی گیر افتاده اید.

اگراین 4 پرچم قرمز در رابطه بالا رفت زمین بازی را ترک کنید

رابطه گاهی اوقات شما را خسته می کند و انرژی شما را تخلیه می کند. وقتی به برخی افراد  اجازه می دهید خیلی طولانی در رابطه با شما بمانند، به وجود شما آسیب می رسانند.

به گزارش خط سلامت اگر رابطه به جای اینکه به شما احساس تعلق دهد و قلبتان را پر از عشق کند، شما را فرسوده می کند، لازم است در رابطه تجدید نظر کنید.

رابطه و زنگ خطر

رابطه باید سبب احساس بهتر شود و افراد باید بدانند در یک رابطه با افراد سمی قرار ندارند. باید بدانید که ماندن در یک رابطه سمی گاهی اوقات از نیاز شما به احساس اعتبار ناشی می شود. نکات زیر زنگ هشداری برای نیاز به خارج شدن شما در روابط است:

تضاد ارزش ها

ارزش های شما بازتابی از شخصیت شماست. به اشتراک گذاشتن ارزش های یکسان، پایه اصلی سازگاری در یک رابطه است بنابراین، زمانی که ارزش های شما با هم مطابقت ندارند، رابطه آسیب می بیند. وقتی طرز فکر و دیدگاه‌های شما متفاوت است، گفتگوی سازنده با شریک زندگی‌تان چالش برانگیز می‌شود و بدون ارتباط مناسب، یک رابطه نمی‌تواند پیشرفت کند.

تفاوت در شیوه های زندگی

نحوه صرف زمان و پول خود در کنار هم بر سبک زندگی تأثیر می گذارد. به طور خلاصه اگر احساس می کنید اختلافات شما غیرقابل کنترل است و بیشتر به بحث و جدل منجر می شود تا توافق، پرچم قرمزی است که در صورت نادیده گرفتن آن روابط شما به خطر می افتد و باعث می شود به لحاظ روحی نیز آسیب ببینید.

 انتظارات غیر واقعی

هرکسی انتظاراتی دارد و هر یک از طرفیت رابطه تجربه و ارزش های خود را در رابطه به ارمغان می آورد. انتظارات ممکن است بر اساس تجربیات فردی شما متفاوت باشد و شما باید این را درک کنید. با این حال، مراقب باشید زیرا انتظارات غیر واقعی می تواند رابطه شما را خراب کند. اگر عمیقاً می‌دانید که رابطه‌تان به نتیجه نمی‌رسد، زیرا انتظارات شما از زندگی با همسرتان متفاوت است، این را نادیده نگیرید. اگر شما یا شریک زندگیتان انتظارات غیرواقعی از یکدیگر دارید، باید یا با آن کنار بیایید یا همین الان به آن عمل کنید تا از درگیری جلوگیری کنید.

عدم ارتباط

آیا شریک زندگی شما از گفتگو در مورد یک موضوع مهم اجتناب می کند؟ آیا وقتی بحثی را مطرح می کنید، شما را ساکت می کنند؟ در یک رابطه ارتباط با نیازها و خواسته‌هایتان به وضوح مهم است. در صورتی که شریک زندگی شما از گفت و گو در مورد چیزهای مهم اجتناب می کند یا ترس خود را از رها شدن به شما نشان می دهد، باید به آن رسیدگی کنید. اگر برقراری ارتباط کمکی نکرد، می توانید مراجعه به روانشناس متخصص زوج درمانی را امتحان کنید.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان