بعد از دعوا و مشاجره با این 3 تکنیک رابطه را تقویت کنید / رابطه جنسی ممنوع!

خط سلامت: دعوای زن و شوهر در زندگی زناشویی در برخی شرایط طبیعی به نظر می رسد اما مدیریت این مشاجره ها در زندگی بر رابطه موثر است.

بعد از دعوا و مشاجره با این 3 تکنیک رابطه را تقویت کنید / رابطه جنسی ممنوع!

دعوای زن و شوهر باید در کمال آرامش و منطق و استفاده از مهارت های گفتگو حل شود زیرا بار روانی زیادی را برای مرد و زن ایجاد می کند.

به گزارش خط سلامت دعوای زن و شوهر بر ابعاد مختلف زندگی آن تاثیرات منفی می گذارد.

دعوای زن و شوهر و رابطه جنسی

دعوای زن و شوهر باعث می شود آن ها از هم فاصله بگیرند. این فاصله بر احساسات و روابط آن ها تاثیرات منفی دارد. برقراری رابطه جنسی در اختلافات و درگیری ها به حل اختلافات کمک می کند. اگرچه رابطه جنسی یک روش عالی برای بازیابی احساس صمیمیت بعد از اختلافات است اما توصیه نمی شود که برای برقراری رابطه جنسی آرامش روانی و آرایش عاطفی با همسرتان را به چالش بکشید.

تکنیک هایی برای بهبود رابطه

برای بهبود رابطه هنگام دعوا زن و شوهر بهتر است از تکنیک های زیر استفاده کنند تا احساسات مثبت را تقویت کنند:

 لذت کنار هم بودن

لذت های ساده باعث می شود فرد احساس کند زندگی ارزش زیستن دارد یا می‌تواند شتاب و حرکت به سمت جلو را ایجاد کند. در این گونه مواقع می توان به تماشای تلویزیون، فیلم، خوردن غذای مورد علاقه، تماشای غروب خورشید، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، نقاشی کردن، نوشتن، آواز خواندن و برقراری رابطه جنسی پرداخت.

افراد در این مواقع می توانند انرژی و شجاعت خود را جمع کنند. افرادی که شروع به نوشتن، آواز خواندن و... می‌کنند به نوعی در حال کمک به خود هستند.

 ایجاد تغییرات و اهداف

تغییر لباس، مدل مو و... احساس شروع دوباره و تنظیم دوباره زندگی را به وجود می آورد. همچنین تلاش کردن برای اهداف بزرگ موثر است و می‌تواند زندگی افراد را دچار تحول کند.

ایجاد فعالیت های سرگرم کننده

انجام فعالیت های مورد علاقه مشترک باعث ایجاد نشاط و تازگی در روابط می شود. زمانی را برای کنار هم بودن و انجام سرگرمی بگذرانید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان