افراد ناموفق هر صبح این 5 کار را انجام می دهند

خط سلامت: موفقیت و شکست اغلب به عادت ها برمی گردد. آن کارهای کوچکی که در ابتدای هر روز انجام می دهید یا انجام نمی دهید، می توانند همه چیز را تغییر دهند.

افراد ناموفق هر صبح این 5 کار را انجام می دهند

موفقیت هدف نیست بلکه مسیری در جهت پیشرفت است. موفقیت با کارهای دشوار و سخت ایجاد نمی شود، بلکه اصلاح برخی عادات ساده روزمره نیز می تواند شروعی برای موفقیت باشد.

به گزارش خط سلامت کارهای روزمره افراد ناموفق  پر از تله هایی است که شانس موفقیت آن ها را قبل از اینکه حتی اولین فنجان قهوه خود را بخورند، از بین می برد.

موفقیت و موانع

موفقیت مسیری است که باعث می شود افراد هدفمند و با برنامه زندگی کنند. عادات زندگی ناسالم باعث می شود افراد در مسیر موفقیت توقف کنند و دیگر پیشرفت نکنند. افراد ناموفق عادات صبحگاهی زیر را دارند:

 دکمه چرت زدن را می زنند

چرت زدن بیشتر از چند دقیقه خواب اضافی است. این نمادی است که روز خود را با تعلل شروع کنید و به مغز شما می‌گوید که برای رویارویی با آن روز آماده نیستید. موفق‌ترین افراد می‌دانند که وقتی اولین زنگ هشدار به صدا در می‌آید، وقت آن است که بلند شوند و حرکت کنند. آن‌ها روز را از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوند غنیمت می‌گیرند، لحن مثبتی ایجاد می‌کنند و کارهای خود را آغاز می‌کنند.

صبحانه را حذف می کنند

نخوردن صبحانه باعث اختلال در تمرکز می شود و افراد را تحریک پذیر می کند. مصرف صبحانه انرژی افراد را برای شروعی روز جدید بالا می برد.

 سلامت جسمانی خود را نادیده می گیرند

فعالیت بدنی در صبح یک کار طاقت فرسا به نظر می رسد، به خصوص زمانی که هنوز نیمه خواب هستید. اما تنها چند دقیقه ورزش خلق و خو را تقویت می کند و عملکرد شناختی را در بقیه روز بهبود می بخشد.

افراد ناموفق اغلب از سلامت جسمانی خود به خصوص صبح ها غافل می شوند. آن ها یک ساعت خواب اضافی را به جای یک تمرین سریع انتخاب می کنند.

روز خود را برنامه ریزی نمی کنند

افراد ناموفق اغلب بدون برنامه ریزی مشخص در مورد آنچه می خواهند به انجام برسانند، وارد روز خود می شوند. آن ها در حین آشکار شدن به رویدادها واکنش نشان می دهند و در نتیجه اغلب احساس غرق شدن و پراکندگی می کنند. از سوی دیگر، افراد موفق اهمیت شروع روز را با هدف درک می کنند.

روز را با عجله شروع می کنند

هیچ چیز بدتر از این نیست که روز خود را با عجله و استرس شروع کنید. با این حال، این یک سناریوی رایج برای افراد ناموفق است . آن ها دیر از خواب بیدار می شوند، صبحانه را حذف می کنند و با عجله از در بیرون می آیند و به سختی لحظه ای فکر می کنند.

از سوی دیگر، افراد موفق اهمیت شروع یک روز آرام و آرام را درک می کنند. آن ها صبح ها به خود زمان زیادی می دهند تا از خواب بیدار شوند، بدن خود را تغذیه کنند و از نظر ذهنی برای روز آینده آماده شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان