این 5 عادت افراد منظم آنها را در زندگی موفق تر می کنند

خط سلامت: افراد منظم چارچوب های از قوانین و عادات مختلف را برای زندگی خود در نظر می گیرند تا دستیابی به اهداف را ساده تر کنند.

این 5 عادت افراد منظم آنها را در زندگی موفق تر می کنند

افراد منظم الگوهای کوچک، ثابت و قدرتمندی دارند که آن ها را بدون توجه به هر چیزی رو به جلو نگه می دارد.

به گزارش خط سلامت افراد منظم از عادات روزانه برنامه ریزی شده خود پیروی می کنند. 

افراد منظم و ویژگی های رفتاری

افراد منظم مجموعه ای از عادات را پرورش داده اند که آن ها را در فراز و نشیب های زندگی به جلو سوق می دهد. این عادت ها ساده، قابل تکرار و کاملا انعطاف پذیر هستند. در زیر به برخی از عادات افراد منضبط اشاره شده است:

تعیین اهداف روشن

افراد منظم برای اهداف خود نقشه راه دارند. افراد منضبط فقط در زندگی سرگردان نیستند. آن ها اهداف واضح و قابل دستیابی را تعیین می کنند . تعیین اهداف روشن عادت شماره یک برای افراد منظمی است که همیشه در زندگی به جلو حرکت می کنند.

اولویت بندی دقیق

اولویت بندی مانند داشتن یک سلاح مخفی در نبرد با هرج و مرج است. اولویت‌بندی افراد را رو به جلو نگه می دارد.

حفظ ثبات

ثبات داشتن عنصر مخفی در دستور العمل برای پیشرفت است. این مسئله در مورد موفقیت عظیم یک شبه یا حرکات بزرگ نیست بلکه تلاش‌های کوچک و روزانه است که افراد با انضباط مانند مروارید روی یک گردنبند به هم می‌چسبند.

به طور گسترده شناخته شده است کسانی که به یک برنامه تمرینی منظم پایبند هستند در طول زمان در مقایسه با کسانی که به طور پراکنده با شور و شوق به باشگاه می روند، نتایج بهتری را در طول زمان می بینند.

پذیرش سختی عبور از راحتی

خروج از منطقه راحتی فقط یک عبارت جذاب نیست. این یک تمرین روزانه برای کسانی است که به طور مداوم در زندگی به جلو حرکت می کنند. افراد منضبط می دانند که رشد اغلب مترادف با ناراحتی و سختی است.

آن ها تشخیص می‌دهند که مسیر پیشرفت با چالش‌هایی هموار شده است که توانایی‌هایشان را گسترش می‌دهد و مرزهایشان را تغییر می‌دهد. این در مورد جستجوی سختی ها به خاطر خود نیست، بلکه بیشتر در مورد این است که با ارزش ترین درس ها اغلب از سخت ترین تجربیات ناشی می شود.

خودکنترلی

انضباط و خودکنترلی دو روی یک سکه هستند و نمی توان بدون دیگری در مورد یکی صحبت کرد.خودکنترلی نیروی درونی است که افراد منظم از آن برای ادامه مسیر استفاده می کنند، حتی زمانی که وسوسه ها در می زنند. این امر در مورد کنترل انگیزه ها و انتخاب انتخاب هایی است که با اهداف بلندمدت همسو هستند تا رضایت کوتاه مدت. تحقیقات نشان داده است که خودکنترلی مانند یک ماهیچه است، هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، قوی‌تر می‌شود.

افراد منضبط برای خود حد و مرز تعیین می کنند.

با تمرین مداوم خودکنترلی، افراد منضبط اطمینان حاصل می کنند که انرژی و زمان آن ها عاقلانه سرمایه گذاری می شود، که  آن ها را در مسیر انتخابی خود به جلو نگه می دارد.

تمرین خویشتن داری به طور طبیعی به پرورش قدردانی منجر می شود. وقتی انگیزه های خود را کنترل می کنید و روی اهداف خود متمرکز می شوید، قدردانی از آنچه دارید آسان تر می شود.

پرورش قدردانی

در هیاهوی پیشروی و دستیابی به اهداف، فراموش کردن زمان حال آسان است مثل نادیده گرفتن موهبت هایی که در زندگی وجود دارد. اما افراد منضبط عادت می‌کنند برای قدردانی از داشته‌هایشان مکث کنند. پرورش قدردانی یک تمرین قدرتمند است که نه تنها آن ها را با ثبات می کند، بلکه به انگیزه آن ها نیز می افزاید.

این دیدگاه یک نگرش مثبت و انعطاف پذیری را تقویت می کند و به افراد منظم اجازه می دهد تا چالش ها را با لطف و پشتکار پشت سر بگذارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان