مدعیان عشق و عاشقی با این نشانه ها خود را لو می دهند + 5 علامت

خط سلامت: رابطه احساسی، زمانی یک رابطه سالم و موفق است که در آن هر دو طرف رابطه ضمن ابراز علاقه، مرزهای یکدیگر را بشناسند و به هم احترام بگذارند.

مدعیان عشق و عاشقی با این نشانه ها خود را لو می دهند + 5 علامت

رابطه احساسی برای اینکه پایدار بماند نیازمند تعهد و صمیمت است.

برخی از افراد صرفا از روی تنهایی وارد رابطه با یک فرد دیگر می شوند. این افراد بی میلی به ادامه رابطه را با رفتارهای خاصی نشان می دهند.

به گزارش خط سلامت برخی رفتارها نشان دهنده این است که فرد علاقه ای به ادامه رابطه ندارد. شناخت این رفتارهای به پیشگیری از آسیب های عاطفی کمک می کند.

رابطه بدون عشق

رابطه احساسی زمانی به نقطه پایان نزدیک می شود که یکی از طرفین رابطه با مجموعه ای از رفتارها، بی میلی نسبت به ادامه رابطه را نشان می دهد. در ادامه 3 مورد از این رفتارها را معرفی می کنیم:

اظهارات نیش دار

برخی افراد زبان نیش داری دارند و با طعنه و کنایه صحبت ها و منظور خود را می رسانند. این افراد به قدری نیش می زنند که شما را به این سوال وادار می کند که آیا همه چیز بین شما دو نفر خوب است یا خیر. تقریباً کمبود اشتیاق را از کلمات آن ها احساس می شود.

از معاشرت طفره می روند

افراد احساسات واقعی خود را به روش های مختلف بیان می کنند. اگر کسی از برنامه‌ها طفره می‌رود، شاید وقت آن رسیده است که صمیمانه با هم صحبت کنید یا به او کمی فضا بدهید.

به یاد داشته باشید اطراف خود را با کسانی احاطه کنید که مشتاق به اشتراک گذاشتن ساعاتی با کیفیت با شما هستند.

نادیده گرفتن تعاملات رسانه های اجتماعی: آن ها با پست های رسانه های اجتماعی شما هیجانی ندارند.

اگر کسی دقیقاً بزرگترین تشویق کننده شما نیست، ممکن است با زدن دکمه بی‌صدا کردن پست‌های شما، نکات ظریفی را بیان کند. این روش آن ها برای ایجاد کمی فاصله بدون گفتن مستقیم است. اساساً، این نسخه دیجیتالی برای سردی رابطه است .

دیر پاسخ دادن

زمانی که افراد دیر به شما پاسخ می دهند می تواند نشانه دیگری از بی علاقگی برای رابطه باشد 

لبخند نزدن

برخی افراد در رابطه اصلا لبخند نمی زنند یا به سختی می خندند . این مسئله یک نشانه ظریف می باشد که آن ها برای کنار شما بودن هیجان زده نیستند.

هیچ جزئیاتی از شما را به خاطر نمی آورند

اگر تا به حال به این فکر کرده اید چگونه بفهمید کسی واقعاً حال و هوای دوستی با شما را احساس نمی کند، به حافظه او توجه کنید. وقتی فردی واقعاً از کسی خوشش می‌آید ، چیزهای مهم زندگی او را به یاد دارد و همه چیز به طور منظم در آرشیو دوستی ذخیره شده است.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان