اگر مرد زندگیتان این 6 ویژگی را دارد شانس آوردید

خط سلامت: مردان کمتر از زنان در بروز احساسات ماهر هستند اما این نشان ندادن دلیلی بر نداشتتن احساس و درک نیست.

اگر مرد زندگیتان این 6 ویژگی را دارد شانس آوردید

مردان با پنهان کردن احساسات خود راه شناخت را برای زنان مسدود می کنند. شناخت بهتر احساسات و افکار مردان به زنان کمک می کند تا درک بهتری از مردان داشته باشند.

به گزارش خط سلامت مردان ویژگی های ظریف منحصر به فردی دارند. 

مردان و ویژگی های خاص

مردان به دلیل باور ها و سنت های قدیمی جامعه خودافشایی کمی دارند و کمتر به احساسات آن ها توجه می شود. نشانه هایی ناگفته از مردان وجود دارد که در شناسایی آن ها کمک کننده است:

مردان متعهدند

مردان به ترس از تعهد شهرت دارند. اما شواهد نشان می دهد مردان ازدواج را جدی می گیرند. در یک نظرسنجی از مردان متاهل در مورد اینکه اگر به عقب برگردند با چه کسی ازدواج می کردند  90 درصدشان گفتند که دوباره با همسرشان ازدواج خواهند کرد.

مردان شنونده اند

وقتی به صحبت‌های کسی گوش می‌دهید، احتمالاً هرازگاهی با یک «بله» پاسخ می دهید. این روش برای گفتن "من گوش می کنم" است. اما بعضی ازمردان این کار را نمی کنند. فقط به این دلیل که یک مرد چیزی نمی گوید به این معنی نیست که او گوش نمی دهد. آن ها ترجیح می دهند به آرامی گوش کنند و به آنچه می گویید فکر کنند.

مردان همکاری را دوست دارند

مردان روابط خود را با شریک زندگی خود از طریق انجام کارها با یکدیگر بیشتر از به اشتراک گذاشتن افکار یا احساسات تقویت می کنند. برای بسیاری از مردان، فعالیت هایی مانند ورزش باعث می شود احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنند.

مردان از پدران خود یاد می گیرند

اگر می خواهید بدانید یک مرد در یک رابطه چگونه رفتار می کند، با پدرش آشنا شوید. اینکه آن ها چگونه با یکدیگر هستند و چگونه پدر با شریک زندگی خود رابطه برقرار می کند، می تواند پیش بینی کند یک مرد چگونه با همسر خود رابطه برقرار می کند.

مردان از مسائل به راحتی عبور می کنند

زنان تمایل دارند تجربیات منفی را برای مدت طولانی‌تری به خاطر بسپارند و احساس استرس، اضطراب یا غم و اندوه طولانی‌تری دارند. در مقابل، مردان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند تمرکز می کنند و تمایل دارند با سرعت بیشتری به راه خود ادامه دهند.

مردان قدرانی را دوست دارند

قدردانی از مردان تفاوت بزرگی در رفتار شان ایجاد می کند. مطالعات نشان می‌دهد پدران زمانی که همسرانشان برای مشارکت آن ها ارزش قائل هستند و آن ها را شایسته می‌دانند، بیشتر در امر مراقبت از فرزندان مشارکت دارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان