پسران دهه هشتادی دیگر چرا عاشق نمی شوند / اگر تکنیک روانشناسی برای دهه هشتادی های واقعی

خط سلامت: 20 تا 30 سالگی یک دهه مهم در زندگی یک مرد است. این دوره هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز نشان دهنده گذار از سال های نوجوانی به بزرگسالی کامل است.

پسران دهه هشتادی دیگر چرا عاشق نمی شوند / اگر تکنیک روانشناسی برای دهه هشتادی های واقعی

20 تا 30 سالگی  با جدا شدن چرخ های آموزشی، آزادی و مسئولیت بیشتری برای ترسیم مسیر همراه است. تجربیات و درس‌های این دهه به طور قابل‌توجهی بر تحقق و موفقیت شخصی تأثیر می‌گذارد، از کشف خود و پیگیری‌های شغلی گرفته تا روابط و سواد مالی.

به گزارش خط سلامت دراین مطلب بهترین توصیه ها برای مردان 20 تا 30 ساله آورده شده است.

20 تا 30 سالگی و مهارت هایی برای مردان

20 تا 30 سالگی مردان باید با مدیریت زمان و مهارت های زندگی سالم طی شود تا آن ها در مسیر رشد شغلی و حرفه ای بهتر قدم بردارند. اجرای نکات زیرمنجر به پذیرش هویت واقعی، پیگیری علایق خود، ایجاد ارتباطات سالم، دستیابی به ثبات مالی و حفظ رفاه می شود:

تجارب گوناگون برای درک بهتر علایق

مردان باید زمانی را صرف کنجکاوی در سرگرمی‌های مختلف، کارهای داوطلبانه، پروژه‌های خلاقانه، باشگاه‌ها یا ماجراجویی‌های مسافرتی کنند. گذر از منطقه آسایش نگاهی اجمالی به ترجیحات و استعدادهای طبیعی می دهد و در عین حال اعتماد به نفس را ایجاد می کند.

ایجاد ذهنیت باز و کنجکاو

دیدگاه‌ها، باورها و اولویت‌های شما احتمالاً با جمع‌آوری تجربیات زندگی بیشتر از سال‌های نوجوانی تغییر خواهند کرد. ذهنیتی باز و کنجکاو در مورد کشف خود بالغ داشته باشید. فضا را برای تکامل شخصی فراهم کنید.

ایجاد اعتماد به نفس و هوش هیجانی

غیرممکن است که بدون خودآگاهی در مورد الگوهای ذهنی و عاطفی خود به راحتی در سرعت گیرهای زندگی حرکت کنید. خواه به سرعت خشم، بی‌تفاوتی نسبت به ریسک، یا بدبینی نسبت به تغییر تمایل دارید، مراقب واکنش‌های خودکار خود باشید.

به قطب‌نمای درونی خود به دقت گوش دهید که شما را راهنمایی می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف مکث، چرخش یا ادامه دهید. این صدای خود عاقلانه را جدی بگیرید، زیرا از عمیق ترین خرد سرچشمه می گیرد.

ایجاد همدلی

هوش هیجانی را با تمرین همدلی تقویت کنید. قبل از تعامل با دیگران تصور کنید دیگران چگونه فکر می کنند یا چه احساسی دارند. به دست آوردن بینش در مورد ذهنیت های مختلف، مبارزات و سبک های ارتباطی می تواند عمیقاً بر ارتباطات تأثیر بگذارد.

هدایت تحصیلی و توسعه شغلی

هنگام انتخاب رشته یا تجارت، روندهای بازار کاری را مطالعه کنید. هنگام انتخاب رشته یا آموزش مدرسه ، در مورد آینده شغلی مناسب در زمینه های مرتبط و رشد صنعت مورد انتظار تحقیق کنید. کشف کنید کدام مشاغل امنیت، دستمزد بهتر، فرصت‌های جابه‌جایی و سایر عوامل مؤثر بر موفقیت بلندمدت را ارائه می‌دهند. استراتژیک بودن با تحصیلات و مدارک می تواند پتانسیل استخدام در آینده و دسترسی به ارتقاء را بهینه کند.

به عنوان مثال قبل از اینکه به مطالعه تمرکز کنید، میانگین حقوق، نرخ بیکاری و محیط های کاری را برای مشاغل رشته های مختلف مانند مهندسی ، معلمی ، پزشکی و .. را مقایسه کنید.

گسترش دایره اجتماعی

فرصت های جدید ارتباطی، رویدادهای اجتماعی، جلسات سرگرمی، کار داوطلبانه، کلاس های آموزش مداوم، کنفرانس هایی با سخنرانانی که مورد تحسین شما قرار می گیرند، یا گروه های مرتبط با فعالیت های رشد شخصی مانند معنویت یا ورزش را امتحان کنید. هر تلاشی درهایی را به روی افراد همفکر باز می کند.

سواد مالی و مسئولیت پذیری

برای نظارت بر مخارج، هر ماه یک بودجه تهیه کنید. هنگامی که به نظر می رسد پول نقد فوراً از بین می رود، به احتمال زیاد شما از هوش مالی برخوردار نیستید. ارزیابی هزینه ها به درآمدها را به صورت ماهانه شروع کنید و از کمک های پس انداز کافی نیز اطمینان حاصل کنید.

حفظ سلامت و تندرستی

یک سبک زندگی کل نگر برای بدن و ذهن اتخاذ کنید. فرضیات مضر مبنی بر اینکه شیوه های مراقبت از خود و تندرستی با ایجاد شغل بلند پروازانه در تضاد هستند را رد کنید. تغذیه سلامت جسمی، عاطفی و روانی شما به شدت عملکرد حرفه ای، روابط شخصی و رضایت از زندگی را افزایش می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان