پشت ابراز دوستت دارم های غلیظ چه چیزی پنهان شده است/آن را به فال نیک نگیرید

خط سلامت: دوستت دارم گفتن صرفا در صورتی منجر به افزایش صمیمت بین زن و شوهرها می شود که با صداقت و سایر رفتار مثبت همراه باشد. اگر زن و شوهر هنگام گفتن عبارت جادویی دوستت دارم، دلیل آن را بگویند رابطه آن ها روز به روز صمیمی تر می شود.

پشت ابراز دوستت دارم های غلیظ چه چیزی پنهان شده است/آن را به فال نیک نگیرید

دوستت دارم یک عبارت جادویی است که به افزایش صمیمت زن و شوهر کمک می کند. با این حال مشخص شده است این ابراز علاقه کلامی، همواره نشان دهنده میزان علاقه زن و شوهر به یکدیگر نیست. برخی افراد پس از تشکیل زندگی مشترک، به دلیل احساس ناامنی و ترس از کاهش صمیمت مکررا از عبارت " دوستت دارم " استفاده می کنند.

به گزارش خط سلامت برخی افراد از دوستت دارم گفتن مکرر، به عنوان ابزاری برای فریبکاری استفاده می کنند. 

دوستت دارم گفتن مکرر و دلایل آن

دوستت دارم گفتن زیاد همواره نشان دهنده علاقه شدید زن و شوهر به یکدیگر نیست، بلکه نشانه گاهی ترس از دست دادن طرف مقابل یا تقلا برای حفظ رابطه را نشان می دهد. در ادامه برخی از دلایل دوستت دارم گفتن مکرر زا توضیح می دهیم:

نگرانی در مورد تداوم رابطه

گاهی اوقات فرد نگران از دست دادن رابطه است یا دایما به این فکر می کند که روزی از میزان شور و شوق اوایل رابطه کاسته می شود و رابطه یکنواخت می شود.

عشق

در چنین مواردی فرد از روی ترس ( نه صرفا از روی علاقه)، دایما از عبارت های محبت آمیز مانند دوستت دارم استفاده می کند. 

در حقیقت فرد با گفتن دوستت دارم بصورت افراطی، به زبان دیگر می گوید: من نگران از دست دادن این رابطه هستم، پس با تمام توان سعی می کنم آن را حفظ کنم. 

هرچه رابطه عمیق تر و میزان صمیمت بیشتر باشد، اغراق در گفتن دوستت دارم کمتر می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان