مردان با این 14 روش می خواهند بگویند شما را دوست دارند

خط سلامت: مردان احساسات خود را گاهی به صورت آشکار بیان نمی کنند بلکه از طریق اعمال و رفتار نشان می دهند.

مردان با این 14 روش می خواهند بگویند شما را دوست دارند

مردان بیشتر از زنان احساسات خود را پنهان می کنند و همین امر زنان را به اشتباه می اندازد که مردشان دوست شان ندارد و یا احساس خود را نشان نمی دهد.

به گزارش خط سلامت رازهای نگفته زیادی در مورد مردان وجود دارد.

مردان و رازهای ناگفته

مردان را می توان با توجه به رفتارشان شناخت. به دلیل هنجارهای فرهنگی اکثر مردان خودافشایی کمی دارند و کمتر به احساسات آن ها توجه می شود. اما نشانه هایی ناگفته از مردان وجود دارد که در شناسایی آن ها کمک کننده است:

مردان با رفتار شان می گویند "دوستت دارم"

برخی از مردان ترجیح می دهند احساسات خود را با عمل نشان دهند تا گفتار. به طور مثال مردان ممکن است با تعمیر چیزهای خانه، مرتب کردن حیاط یا حتی بیرون بردن زباله  یا هر چیزی که دنیای شما را به مکانی بهتر تبدیل کند، بگوید "دوستت دارم".

مردان تعهد را جدی می گیرند

مردان به ترس از تعهد شهرت دارند. اما شواهد نشان می دهد مردان ازدواج را جدی می گیرند. در یک نظرسنجی از مردان متاهل در مورد اینکه اگر به عقب برگردند با چه کسی ازدواج می کردند  90 درصدشان گفتند که دوباره با همسرشان ازدواج خواهند کرد.

آن ها واقعاً گوش می دهند

وقتی به صحبت‌های کسی گوش می‌دهید، احتمالاً هرازگاهی با یک «بله» پاسخ می دهید. این روش برای گفتن "من گوش می کنم" است. اما بعضی ازمردان این کار را نمی کنند. فقط به این دلیل که یک مرد چیزی نمی گوید به این معنی نیست که او گوش نمی دهد. آن ها ترجیح می دهند به آرامی گوش کنند و به آنچه می گویید فکر کنند.

انجام فعالیت های مشترک

مردان روابط خود را با شریک زندگی خود از طریق انجام کارها با یکدیگر بیشتر از به اشتراک گذاشتن افکار یا احساسات تقویت می کنند. برای بسیاری از مردان، فعالیت هایی مانند ورزش باعث می شود احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنند.

مردان به زمانی برای خود نیاز دارند

در حالی که فعالیت های مشترک مهم هستند، مردان نیز به زمان برای خود نیاز دارند. بهتر است او را تشویق کنید تا سرگرمی‌های خود را دنبال کند. وقتی هر دو طرف فضایی برای پرورش فردیت خود دارند، چیزهای بیشتری برای دادن به یکدیگر دارند.

مردان از پدران خود یاد می گیرند

اگر می خواهید بدانید یک مرد در یک رابطه چگونه رفتار می کند، با پدرش آشنا شوید. اینکه آن ها چگونه با یکدیگر هستند و چگونه پدر با شریک زندگی خود رابطه برقرار می کند، می تواند پیش بینی کند یک مرد چگونه با همسر خود رابطه برقرار می کند.

مردان سریعتر از زنان رها می کنند

زنان تمایل دارند تجربیات منفی را برای مدت طولانی‌تری به خاطر بسپارند و احساس استرس، اضطراب یا غم و اندوه طولانی‌تری دارند. در مقابل، مردان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند تمرکز می کنند و تمایل دارند با سرعت بیشتری به راه خود ادامه دهند.

مردان نشانه های ظریف را درک نمی کنند

مردان به احتمال زیاد سیگنال های ظریف مانند لحن صدا یا حالات چهره را متوجه نمی شوند. اگر می خواهید با او صحبتی کنید بهتر است این کار را مستقیم انجام دهید.

مردان به قدردانی پاسخ می دهند

قدردانی از مردان تفاوت بزرگی در رفتار شان ایجاد می کند. مطالعات نشان می‌دهد پدران زمانی که همسرانشان برای مشارکت آن ها ارزش قائل هستند و آن ها را شایسته می‌دانند، بیشتر در امر مراقبت از فرزندان مشارکت دارند.

مردان به رابطه جنسی فکر می کنند

اکثر مردان زیر 60 سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند، در حالی که تنها یک چهارم زنان اینگونه هستند. مردان تقریباً دو برابر زنان در مورد رابطه جنسی خیال پردازی می کنند و خیال پردازی های آن ها بسیار متنوع تر است.

مردان دوست دارند شریک زندگی خود را راضی کنند

لذت شما برای مرد شما مهم است. اما آن ها نمی دانند شما چه می خواهید مگر اینکه به آن ها بگویید. بسیاری از زنان از صحبت کردن در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند احساس ناراحتی می کنند.

مردان دچار اضطراب عملکرد می شوند

بیشتر مردان در مواقعی دچار اضطراب عملکرد می شوند، به خصوص با افزایش سن. مرد شما نگران بدن، تکنیک و استقامت خود می باشد. اگر بتوانید به او کمک کنید استراحت کند و بر لذت های لحظه ای تمرکز کند، رابطه بهتری را تجربه خواهید کرد.

مردان وقتی نیازشان برآورده نمی شود سرگردان می شوند

اگر مردی در رابطه خود احساس دوست داشتن و قدردانی نکند، ممکن است برای کسب رضایت دچار حاشیه ها شود. برای یک مرد، این به معنای کار زیاد، دیگری به ورزش یا بازی های ویدیویی علاقه نشان دهد و برخی خیانت می کنند. برای جلوگیری از این امر، زن و شوهر باید نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

آن ها در اختیار شما هستند

بیشتر مردها متوجه می‌شوند اگر یک رابطه طولانی‌مدت خراب شود، چیزهای زیادی برای از دست دادن وجود دارد کل زندگی که ساخته‌اید از دست خواهد رفت. اگر مایلید برای تقویت ازدواج خود کار کنید، به احتمال زیاد مرد شما نیز چنین خواهد بود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان