مثلث شادی را می شناسید ؟

خط سلامت: شادی در زندگی نیاز به حفظ و مراقبت دارد. دیدن نیمه پر لیوان همیشه آسان نیست اما برخی افراد حتی در تاریک ترین زمان ها بر روی پرتوهای کوچک خورشید تمرکز می کنند.

مثلث شادی را می شناسید ؟

شادی درزندگی افراد از داشتن یک زندگی سالم توام با رضایت و آرامش ایجاد می شود.

به گزارش خط سلامت درس های زندگی زیادی برای شاد بودن وجود دارد.

شادی و درس های زندگی

شادی برای هر فرد معنی ویژه ای دارد اما به طور کلی زمانی که افراد نسبت به زندگی خود احساس مثبت و رضایت دارندشاد هستند. برخی افراد نگرش روشنی نسبت به زندگی دارند. درس های زندگی زیر به شادی در زندگی کمک می کند:

به شهود خود اعتماد کنید

شهود و حس های انسان خیلی وقت‌ها، معمولاً او را به مسیر بهتری هدایت می‌کند. این ایدئولوژی می تواند منجر به موفقیت بیشتر شود. اعتماد به شهود برای حرکت در مسیر اهداف مهم است.

از استرس های غیر ضروری دوری کنید

به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، در حالی که برخی از استرس ها استرس خوبی هستند ، استرس مزمن با خطر بیشتر بیماری قلبی، فشار خون بالا و سرکوب سیستم ایمنی مرتبط است که بهبودی از برخی بیماری ها را کند می کند .می توان از برخی موقعیت های استرس زا برای سلامت روحی و جسمی در زندگی اجتناب کرد.

استرس همه چیزهای درون را به هم می ریزد. مدیریت سطوح استرس یک تمرین روزانه کلیدی برای زندگی طولانی‌تر است ، به همین دلیل مهم است که راه‌هایی برای کاهش استرس داشته باشید.

کاری را که دوست دارید انجام دهید

برای احساس بهتر در زندگی انسان باید در مسیر علاقه خود قدم بردارد. اگر شغلی دارید و آن را دوست ندارید، باید چیزی را در آنجا پیدا کنید که دوست دارید، این به شما کمک می کند تا با کارهایی که انجام می دهید کنار بیایید تا زمانی که به جایی که می خواهید برسید.

اولویت بندی کاری که  احساس رضایت می دهد با شادی مرتبط است . خانواده، دوستان و داشتن ایمان - سه حوزه دیگر هستند که باید روی آن ها تمرکز کرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان