روانشناسی شخصیت / عشق پایدار این 5 علامت را دارد

خط سلامت: عشق زمانی ایجاد می شود که افراد خصوصیات رفتاری مورد علاقه خود را در وجود شخص دیگر بیابند.

روانشناسی شخصیت / عشق پایدار این 5 علامت را دارد

عشق بین دو نفر با وجود برخی شباهت ها ایجاد می شود. 

به گزارش خط سلامت ویژگی های رفتاری فرد مناسب برای ازدواج و عشق در این مطلب آورده شده است. 

عشق و ویژگی های رفتاری 

عشق زمانی منجر به یک ازدواج موفق و پایدار می شود که افراد فرد مناسب خود را پیدا کنند. رفتارهای زیر نشان می دهد که شما فرد مورد علاقه خود را برای ازدواج پیدا کرده اید:

رابطه از ابتدا به آرامی پیش می رود

بهترین روابط از ابتدا تا انتها کاملاً طبیعی اتفاق افتاده است. این زوج با هم آشنا می شوند، با هم کنار می آیند، شروع به قرار ملاقات می کنند و سپس ازدواج می کنند. 

او با خانواده و دوستان شما به خوبی کنار می آید

اگر شریک زندگی آینده شما به خوبی با عزیزانتان ترکیب نشود، یک پرچم قرمز است. خانواده شما شما را بزرگ کردند و شما را همان چیزی کردند که هستید و شما دوستان خود را بر اساس علایق و ارزش های مشترک خود انتخاب کردید. اگر او آن ها را دوست ندارد و آن ها او را دوست ندارند، ممکن است به این معنی باشد که شما چیز مهمی را در مورد شریک خود نمی بینید که آنها می بینند

هیچ چیز مهمی وجود ندارد که بخواهید تغییر دهید

در یک رابطه همیشه اختلاف و درگیری وجود خواهد داشت. اما اگر چیزی واقعاً قابل توجه در مورد شریک شما وجود دارد که آرزو می کنید او آن را تغییر دهد، پس آن یک پرچم قرمز است .

در مراحل اولیه یک رابطه، زمانی که مغز شما با مواد شیمیایی عشق غوطه ور می شود، ممکن است مایل باشید که این نقص را نادیده بگیرید یا حتی آن را به طرز عجیبی دوست داشتنی بدانید. اما پس از چندین سال، زمانی که مواد شیمیایی عشق از بین رفت، این نقص شروع به آسیب در روح شما می کند. 

او بهترین دوست شماست

جذابیت فیزیکی و شیمی آشکارا برای هر رابطه ای بسیار مهم هستند اما هسته اصلی رابطه باید یک دوستی قوی و عمیقاً ریشه دار باشد.

فکر ازدواج با او اصلا شما را نمی ترساند

واقعیت این است که وقتی به ازدواج با شریک زندگی خود فکر می‌کنید، اصلاً نمی‌ترسین.  اگر هر هفته در مورد اینکه آیا تصمیم درستی گرفته اید به عقب و جلو می روید، ممکن است بخواهید یک جستجوی جدی انجام دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان