چگونه به یک رابطه پایان دهید؟ + این 5 نکته را به ذهن بسپارید

خط سلامت: جدایی سخت است. ناراحتی، احساسات جریحه دار، ناامیدی و مجردی در آینده اغلب مانند یک صحنه فیلم دلخراش ظاهر می شود با این تفاوت که واقعی است و به جای اینکه سریع به پایان خوش برسید، در حالی دلگیر گیر کرده اید.

چگونه به یک رابطه پایان دهید؟ + این 5 نکته را به ذهن بسپارید

حقیقت این است که هیچ کس جدایی را دوست ندارد، اما پایان دادن به رابطه به خوبی بخشی ضروری از زندگی و مهارتی است که هر فردی باید بداند چگونه با وقار و احترام انجام دهد.

به گزارش خط سلامت در زیر دستورالعمل هایی وجود دارد که باید هنگام مواجهه با پایان دادن به یک رابطه رعایت کنید.

 زود صحبت کنید

زمان جدایی واقعی نباید اولین باری باشد که شریک زندگی شما آگاه می شود که در مورد نحوه پیش رفتن مسائل مشکل دارید. به جای ساکت ماندن و رنج بردن از یک رابطه وحشتناک تا زمانی که دیگر نتوانید آن را تحمل کنید، مسائل را با شریک زندگی خود در میان بگذارید . چشم انداز درگیری می تواند برای برخی بسیار ناراحت کننده باشد. 

اگر رابطه باید پایان یابد، ممکن است شریک زندگی شما همچنان صدمه ببیند، اما حداقل شما می توانید دلیل محکمی در مورد اینکه چرا بهتر است از هم جدا می شوید، مطرح کنید.

شخصاً به آن پایان دهید

 هیچ چیز  رقت انگیزتر از پایان دادن به یک رابطه تلفنی یا حتی بدتر از آن از طریق یک ایمیل یا پیام متنی نیست. با این حال، مردان بیشتر و بیشتری این را وسیله ای قابل قبول برای قطع روابط می یابند.

اگر نمی توانید به طور حضوری با احتمال پایان دادن به یک رابطه کنار بیایید، در وهله اول نباید آن را شروع کنید.

زمان و مکانی را برای ملاقات تعیین کنید و مطمئن شوید تمام توجه خود را به او معطوف کرده اید. مرد بودن به این معناست که به هرکسی که وارد رابطه می‌شوید، احترامی اساسی بدهید که با بحث رو در رو همراه است.

جدایی زمان مبهم یا مرموز بودن نیست

پاسخ ندادن فقط نشان می‌دهد شما یا ترسو هستید یا خودشیفته. لزوماً نیازی به ثبت اشتباهات ندارید، اما داشتن فهرستی ذهنی از چیزهایی که شما را به این مسیر سوق داده است، کمک می‌کند تا بحث در مسیر درست پیش برود.

یکی از بارزترین علامت هایی که نشان می‌دهد جدایی به شیوه‌ای درست انجام نشده، زمانی است که شریک زندگی شما هنوز مطمئن نیست که رابطه دقیقاً کجاست. یک مرد واقعی رابطه‌ را به‌گونه‌ای رها می‌کند که زن بفهمد چرا همه چیز به پایان رسیده است ممکن است موافق نباشد، اما گیج نمی‌شود و اگر چیزهایی وجود دارد که باید روی آنها کار کند، در مورد آنها می‌داند.

 محتاط باشید

جدایی بدون تحقیر یا سرزنش سخت است. 

در صورت امکان به برخی از نکات مثبتی که در رابطه به وجود آمده است اشاره کنید. به احتمال زیاد برخی از ویژگی های خوب در شریک زندگی شما وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد. در پایان، سعی کنید هنگام پایان دادن به رابطه به همان اندازه که در شروع آن بودید، یک جنتلمن باشید.

بدون عدم اطمینان

هیچ کس عدم اطمینان را دوست ندارد. مردان اغلب با کلماتی که نشان دهنده احتمال انتخاب دوباره چیزها در آینده است، رابطه را به شکلی نابسامان ترک می کنند. 

در حالی که عباراتی مانند "شاید دوباره" یا "در حال حاضر نه" ممکن است روشی مهربان تر و ملایم تر برای جدایی به نظر برسند، اگر نشان دهنده دقیق احساسات شما نباشند در واقع بسیار بی رحمانه هستند. اگر می‌بینید  این رابطه هرگز به جایی نمی‌رسد، پس از جدایی، حتی ذره‌ای از امید  به جای نگذارید. با شریک زندگی خود منصف باشید و روابط خود را به طور کامل قطع کنید تا او بتواند به زندگی خود ادامه دهد و شما بتوانید به زندگی خود ادامه دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان