حباب تنهایی را با این 3 ترفند بترکانید

خط سلامت: تنهایی تاثیرات روانی و اجتماعی زیادی برای افراد دارد و موجب می شود که کارایی آنان کاهش یابد. چگونه می توان تنهایی را کاهش داد.

حباب تنهایی را با این 3 ترفند بترکانید

تنهایی یک احساس فرسایش در افراد ایجاد می کند و به دنبال آن فرد نمی تواند به فعالیت های روزمره اش بپردازد.

به گزارش خط سلامت روش هایی برای کاهش احساس تنهایی در افراد وجود دارد.  

تنهایی و راهکار ها

تنهایی شاید در شرایط خاصی مفید به نظر بیاید اما زمانی که طولانی مدت شود باعث تاثیرات منفی بر روان افراد می شود. راهکار های زیر برای بهبود احساس تنهایی کمک کننده هستند. 

داشتن دوستان مطمئن 

افراد با داشتن دوستان امن و مورد اعتماد خود می توانند حلقه اعتماد و جامعه مراقبتی خود را تشکیل دهند. اغلب اوقات، آن ها افرادی هستند که وقتی افراد خود را باور ندارند، به آن ها ایمان دارند.

آن ها همچنین افرادی هستند که می توانند به فرد کمک کنند تا با جایگزین کردن افکار منفی با کلمات محبت آمیز، کمک کنند منتقد درونی خود را ساکت کنند. ایجاد یک دایره اعتماد و یک جامعه مراقبتی مستلزم دو چیز است: شجاعت و آسیب پذیری.

اجتماعی باشید

شاید یکی از طبیعی ترین مکان ها برای دوست یابی در بزرگسالی در محل کار باشد. همچنین افراد می توانند در کافی‌شاپ محلی یا کلاس های ورزشی خود دوستان جدیدی پیدا کنند.

آسیب پذیر باشید

پیدا کردن دوستان جدید و بیرون آمده از حباب تنهایی در بزرگسالی مستلزم این است که خودتان را کمی هم از نظر عاطفی و هم از نظر فیزیکی کنار بگذارید. اما هنگامی که از بلوک ذهنی خود عبور کردید، ممکن است با یک یا دو دوست جدید آشنا شوید. فقط نیاز به کمی خلاقیت و ذهن باز از طرف شما دارد.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان