جغدهای شب 72 درصد بیشتر در خطر ابتلا به دیابت اند

خط سلامت: شب بیداری و جغد شب بودن مضرات فراوانی برای سلامتی دارد و موجب می شود که فرد با احتمال بیشتر به دیابت مبتلا شود.

جغدهای شب 72 درصد بیشتر در خطر ابتلا به دیابت اند

شب بیداری در افراد آن ها را با تهدید های جدی تری رو به رو می کند. 

به گزارش خط سلامت شب بیداری سبک زندگی افراد را تغییر می دهد.

شب بیداری و سبک زندگی ناسالم

شب بیداری با سبک زندگی ناسالم مرتبط است. یک مطالعه اخیر نشان می دهد . افراد سحر خیز عادات سبک زندگی سالم تری دارند و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهند.

شب بیداری و معایب

افرادی که در شب احساس انرژی بیشتری می‌کنند و تمایل دارند دیرتر به رختخواب بروند، 54 درصد بیشتر درگیر عادات سبک زندگی ناسالم هستند که با رژیم غذایی و ورزش اندازه‌گیری می‌شوند. مانند: سیگار کشیدن، مصرف الکل و عادات خواب.

محققان بیمارستان زنان بریگهام و دانشکده پزشکی هاروارد نتایج سلامتی عادات سبک زندگی  بیش از 63000 پرستار از سنین 45 تا 62 سال را در حدود هشت سال از سال 2009 مورد بررسی قرار دادند. آن ها در ابتدای مطالعه هیچ مشکل سلامتی قبلی نداشتند.

شب بیداری و دیابت

بر اساس این مطالعه، شب بیدار ها 72 درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند. این خطر در شب بیدار هایی که کارگر شیفت شب نبودند نیز بیشتر بود. نویسندگان توضیح می دهند که BMI، سطح فعالیت بدنی و رژیم غذایی به طور قابل توجهی در ارتباط بین شب بیدار ی و خطر دیابت نقش دارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان