تکنیک های کاهش اضطراب قرار اول / با اطمینان سر قرار بروید

خط سلامت: قرار اول همیشه برای هر فردی اضطراب آور است.قرار اول افراد با شخصی جدید احتمالاً ترکیبی از هیجان، عصبی بودن، استرس، امید و موارد دیگر است.

تکنیک های کاهش اضطراب قرار اول  /  با اطمینان سر قرار بروید

قرار اول با طوفانی از احساسات همراه است. توصیه هایی برای مدیریت اضطراب در قرار اول وجود دارد.

قرار اول و اضطراب

به گزارش خط سلامت قرار اول افراد با شخصی جدید احتمالاً ترکیبی از هیجان، عصبی بودن، استرس، امید و موارد دیگر است. قرار اول می تواند به هر گونه ای باشد، از صرف قهوه تا یک روز کامل برای شناخت فردی که تا آخر عمر با او خواهید بود. اولین برداشت در ادامه روند رابطه بسیار موثر است.

راهکارهای مدیریت اضطراب در اولین قرار

قرارهای اول استرس زا هستند، اما افراد سزاوار موفقیت در عشق و روابط خود هستند. راهکارهای زیر برای مدیریت اضطراب در قرار اول توصیه می شود:

قرار گرفتن در یک فضای خوب

درمانگران می گویند قبل از قرار ملاقات، مدتی را صرف خود کنید و با شهود و نیازهای تان ارتباط برقرار کنید.این کار به این معنی است که باید نسبت به این واقعیت که قرار ملاقات چالش برانگیز است، دلسوزانه رفتار کنید و به خود اجازه دهید که پریشانی را احساس کنید.

خود را به خوبی معرفی کنید

همانطور که ضرب المثل قدیمی می‌گوید، هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک برداشت اولیه پیدا نمی‌کنید. مطمئناً، برای دانستن اینکه آیا کسی ارزش وقت و توجه شما را دارد یا نه، بیش از یک تاریخ زمان می‌برد، اما مطمئناً این که خودتان را برای موفقیت در بخش اولین تأثیرگذاری آماده کنید، ضرری ندارد.

با دوش گرفتن در آن روز، پوشیدن هر لباسی که به شما احساس بهتر می دهد ، زدن عطر یا ادکلن مورد علاقه خود  و هر کار شخصی دیگری که به شما کمی اعتماد به نفس می دهد، اطمینان حاصل کنید که بهداشت برای شروع یک رابطه عالی خوب است.

برای گفتگوی جذاب آماده شوید

اکثر اولین قرارها حول مکالمه متمرکز می شوند . این روشی است که افراد با هم ارتباط برقرار می کنند. درمانگران توصیه می کنند کلاه کنجکاوی خود را بر سر بگذارید نه فقط در مورد شخص مقابل، بلکه در مورد تجربه خود از او کنجکاو باشید. مهم این نیست که آن ها چگونه شما را درک می کنند، بلکه احساس شما نسبت به آن ها نیز مهم است.

برای اینکه بهترین حرف‌های خود را در مکالمه نشان دهید سوالات باز در یک قرار عالی هستند. این ها سوالاتی هستند که پاسخ‌های بله یا خیر نیستند و برای پاسخ دادن به آن ها به اطلاعات عمیق‌تری نیاز است.

به این فکر کنید که واقعاً از آن تاریخ چه می خواهید

قرارهای اول یک ریسک بزرگ است. کاملاً طبیعی است که فقط با بخش کوچکی از افرادی که با آن ها قرار اول می‌روید حال و هوای خود را داشته باشید.

دانستن آنچه شما به دنبال آن هستید به شما کمک می کند تا شخص دیگری را پیدا کنید که به دنبال همان چیز است. فکر کردن در مورد اهداف رابطه خود از قبل به شما کمک می کند تا آن اهداف را با قرارهای خود بیان کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان