این 6 رفتار نشان می دهد به شدت درونگرا هستید

خط سلامت: درونگراها معمولا در اجتماع و حلقه دوستان خود گوشه گیر دیده می شوند.

این 6 رفتار نشان می دهد به شدت درونگرا هستید

درونگرا ها در فضاهای عمومی رفتار های ظریفی از خود نشان می دهند.

به گزارش خط سلامت درونگراها را به وسیله نشانه های خاص رفتاری می توان شناخت.

درونگراها و نشانه های رفتاری

درونگراها نقاط قوت و دیدگاه های منحصر به فرد خود را دارند و درک این ویژگی‌ها کمک می کند تا دیگران بهتر با آن ها همدلی کنند. رفتار های زیر نشان دهنده درونگرایی در افراد است:

فضای آرام را ترجیح می دهند

درونگراها به سمت مناطق خلوت تر و آرام ترجذب می شوند. این نشانه ضد اجتماعی بودن نیست بلکه نشانه یافتن آرامش در گوشه ای به دور از هرج و مرج است.

این تمایل به جستجوی فضاهای ساکت تر، اغلب نشانه ای از درونگرایی است . درونگراها نسبت به محرک‌های بیرونی حساس‌تر هستند و محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا را دوست ندارند.

مشاهده گر هستند

این عادت در بین افراد درونگرا بسیار رایج است. درونگراها تمایل دارند افراد را قبل از تعامل مشاهده کنند. به این دلیل که از در نظر گرفتن همه جزئیات لذت می برند. این روش آن ها برای تعامل با جهان است، بی سر و صدا و متفکرانه.

علاقه به فعالیت های انفرادی

این ترجیح برای فعالیت های انفرادی چیزی است که بسیاری از افراد درونگرا با آن ارتباط برقرار می کنند. درونگراها در انجام کارها به تنهایی لذت می برند و احساس رضایت می کنند.

ارتباط به صورت نوشتاری

ممکن است نوشتن یک ایمیل یا پیام متنی آسان تر از توضیح دادن چیزی از طریق تماس تلفنی برای درونگراها باشد. این ترجیح برای ارتباط نوشتاری در بین درونگراها کاملاً رایج است. نوشتن به آن ها این امکان را می دهد افکار خود را سازماندهی کنند و در مورد آنچه می خواهند بگویند تأمل کنند.

علاقه به گفتگوهای عمیق

در حالی که بسیاری از مردم برای معاشرت به گفتگوهای کوچک می پردازند ، درونگراها آن را خسته کننده و تا حدودی ناکامل می دانند. این به این معنا نیست که آن ها از دوستی لذت نمی برند بلکه آن ها گفتگوهایی را ترجیح می دهند که به آن ها امکان می دهد در سطح عمیق تری با دیگران ارتباط برقرار کنند.

علاقه به اوقات تنهایی

درونگراها بعد از یک روز کاری طولانی یا معاشرت، چیزی بیشتر از یک زمان با کیفیت در تنهایی نمی‌خواهند .آن ها در این لحظات تنهایی ، دوباره شارژ می شوند، افکارشان را جمع می‌کنند و آرام می‌شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان