فیلم/ بیشتر رنجش های رابطه از این نقطه شروع می شود + با دیدن این ویدئو اختلافات را کم کنید

خط سلامت:شریک عاطفی گاهی اوقات می تواند چیزهایی را ببیند که خودِ فرد بنابر دلایلی نمی بیند، یا اینکه توجهی به آن نمی کند.

فیلم/ بیشتر رنجش های رابطه از این نقطه شروع می شود + با دیدن این ویدئو اختلافات را کم کنید

شریک عاطفی گاهی اوقات می تواند چیزهایی را ببیند که خودِ فرد بنابر دلایلی نمی بیند، یا اینکه توجهی به آن نمی کند. برای مثال، گاهی می تواند اشتباه بودن یک رفتار یا تفکر فرد را با دلایلی منطقی به فرد گوش‌زد کند، یا اینکه با ذکر مدل ها و رنگ هایی که به او می آید، کمک می کند تا از نظر ظاهری بهتر به نظر برسد و درکل باعث افزایش عزت نفس او می شود.

به گزارش خط سلامت گاهی افراد در روابط به انتخاب‌های نادرستی دست می‌زنند و کسانی را انتخاب می کنند که با حرف ها و اعمال متفاوت، احوالشان را آشفته، پر اضطراب، رنگ زندگی‌شان را سیاه کرده وفرد را به مرده‌های متحرکی تبدیل می‌کنند که جز خودخوری، عذاب کشیدن و رنجاندن اطرافیان نمی تواند کاری انجام دهند.

وقتی فرد وارد رابطه عاطفی می شود، باید بیاموزد که غرور را کنار بگذارد و بدون اینکه ناراحت یا عصبی شود، در مقابل انتقاداتی که شریک زندگیش می کند و درخواست هایی که در جریان محکم تر شدن رابطه‌شان از او دارد، گوش شنوا داشته باشد و همچنین، فرد باید روش بیان درست نظرات و انتقادات را یاد بگیرد و بدون توهین و پرخاشگری، درخواست خود را بیان کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان