5 نقاب که مردان احساس ناامنی شان را پشت آن پنهان می کنند/ تفسیر نادرست نکنید

خط سلامت: مردان ناامن سبب می شوند شریک زندگی شان در زندگی نتواند به آن ها تکیه کنند.

5 نقاب که مردان احساس ناامنی شان را پشت آن پنهان می کنند/ تفسیر نادرست نکنید

مردان ناامن گاها در ظاهر برخی ویژگی های خود را نشان نمی هند.

به گزارش خط سلامت مردان ناامن ویژگی های رفتاری خاصی دارند.

مردان ناامن در روابط

مردان ناامن به دلایلی مجبورند پشت نقاب اعتماد به نفس قایم شوند تا جامعه به آن ها انگ نزند. جامعه تمایل دارد که مردانگی را با اعتماد به نفس و قدرت تزلزل ناپذیر یکسان بداند و کسانی را که احساس ناامنی می کنند مجبور به پنهان شدن در پشت نقاب می کند.

این اغلب منجر به سوء تفاهم و عدم ارتباط در روابط و دوستی ها می شود. رفتارهای ظریف زیر توسط مردانی که عمیقاً ناامن هستند اما به خوبی آن را پنهان می کنند، نشان داده می شود:

از آسیب پذیری اجتناب می کنند

اعتماد به نفس اغلب به عنوان نشانه ای از مردانگی تلقی می شد، اما حقیقت این است که این ویژگی پوششی برای ناامنی های عمیق می باشد. مردان ناامن مکالمات شان به دقت تنظیم می شود و اطلاعات کمی در مورد احساسات یا مبارزات شخصی نشان می دهند. آن ها ظاهری قوی دارند و ظاهراً تحت تأثیر فراز و نشیب های زندگی قرار نگرفته اند.

آن ها به دنبال تأیید هستند

این یک رفتار غیرمنتظره برای برجسته کردن خود می باشد.

پویایی قدرت ایجاد می کنند

ممکن است خود را متقاعد کنید که این نشانه مردان است، در صورتی که در واقعیت اینگونه نیست. پویایی قدرت در همه روابط خود را نشان می دهد، اگر متوجه شوید مردی آگاهانه این سناریوها را ایجاد می کند، اغلب نقابی برای ناامنی های عمیق تر است. این مردان در حال ایجاد پویایی قدرت هستند زیرا نسبت به جایگاه یا ارزش خود نامطمئن هستند.

بیش از حد رقابتی هستند

مسئله این است که این رفتارهای ظریف نحوه تعامل این مردان با دیگران را نیز دیکته می کند. مردان عمیقاً ناامن اغلب در رقابت بیش از حد بازی می‌کنند . آن ها در مورد بهترین، باهوش ترین یا موفق ترین بودن وسواس پیدا می کنند.

رقابتی بودن مزایای خود را در پیشبرد رشد و موفقیت شخصی دارد. اما زمانی که رقابت بیش از حد می‌شود ، آن‌ها آنقدر در تلاش برای پیشی گرفتن از دیگران غرق می شوند که ارزش روابط را از دست می دهند.

به ندرت به اشتباهات خود اعتراف می کنند

مردان ناامن هرگز به اشتباهات خود اعتراف نمی کنند و آن را نمی پذیرند.  انکار مداوم اشتباهات نشانه ای از ناامنی های عمیق آن ها است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان