اعتماد به نفس مردان با این 8 عبارت لو می رود

خط سلامت: مردان زمانیکه اعتماد به نفس خوبی دارند در روابط موفق تر عمل می کنند.

اعتماد به نفس مردان با این 8 عبارت لو می رود

مردان دارای اعتماد به نفس در انتخاب همسر بهتر رفتار می کنند و زنان بیشتر جذب آن ها می شوند.

به گزارش خط سلامت مردانی که فاقد اعتماد به نفس هستند در روابط ویژگی های خاصی دارند.

مردان و اعتماد به نفس

مردان زمانی که اعتماد به نفس کافی دارند، این ویژگی در بیان کلمات شان مشخص می شود. مردانی که اعتماد به نفس کافی در روابط ندارند از جملات زیر استفاده می کنند:

 "هر چه می خواهید"

آیا می خواهید به رستوران A یا B بروید؟

"هر چی تو بخوای."

"این هفته باید کجا قرار بگذاریم؟"

"هرجا که بخواهی."

در واقع، این نوع رفتار نشانه عدم اعتماد به نفس است. مردی که نمی داند چه می خواهد، مردی است که ممکن است عزت نفسش دچار مشکل شود.

 "احتمالا اشتباه می کنم"

عبارت "احتمالا اشتباه می کنم" راه حلی نیست. به طور خودکار موقعیت فرد را بی ارزش می کند و عدم اعتماد به نفس را برجسته می کند . اشکالی ندارد که بپذیرید از چیزی مطمئن نیستید. در واقع این نشانه تواضع و صداقت است. اما کلماتی که برای انتقال آن اطلاعات به کار می برید بسیار مهم هستند.

"کاملاً درست می گویم"

گاهی اوقات، عدم اعتماد به نفس در پشت نمایش عزت نفس بیش از حد پنهان می شود .

 "چیز مهمی نیست، نگران آن نباش"

راه دیگر برای حفظ چهره و حفظ حرمت خود این است که همیشه احساسات خود را برای خود نگه دارید، هرگز حرف خود را باز نکنید و یاد بگیرید که با موقعیت هایی که واقعاً دوست ندارید کنار بیایید.

خوب، این چیزی است که مردانی که اعتماد به نفس ندارند فکر می کنند. اگر کسی بخواهد احساسات واقعی خود را بیان کند، فقط دستش را تکان می‌دهد و می‌گوید: «این چیز مهمی نیست. نگرانش نباش.»

موثرترین راه برای مقابله با موضوع مورد بحث این است که در مورد آن صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف در یک صفحه هستند.

 "ولش کن "

امتناع از باز کردن نظرات خود معمولاً نشان دهنده این است که شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که خود را به عنوان خود واقعی خود معرفی کنید و در موضع خود بایستید. اعتماد واقعی، اصالت اولیه است.

"من فقط خوش شانس بودم، همین"

در حالی که شانس در موفقیت همه نقش دارد، اما هرگز فقط به خود شانس مربوط نمی شود. اگر تمام تلاش خود را در راه شانس سهیم کنید، خود را در مقابل دیگران پایین می آورید. تواضع عالی است، اشتباه نکنید، اما نه به قیمت ارزش خود .

 "متشکرم، بسیار متشکرم"

"متشکرم" هرگز به کسی صدمه نمی زند، و علاوه بر این، توانایی شما را در احساس قدردانی و پذیرش حرکات مهربانانه دیگران با لطف نشان می دهد. این ها ویژگی هایی هستند که بر اساس اعتماد به نفس واقعی هستند.

با این حال، ممکن است چیزهای بسیار خوبی وجود داشته باشد. اگر اغلب از کسی تشکر کنید، ناامید خواهید شد زیرا بلافاصله خود را در موقعیت یک گیرنده بیش از حد سپاسگزار قرار می دهید.

 " خیلی متاسفم!"

"متاسفم" بر اساس همان اصل "متشکرم" عمل می کند. عذرخواهی برای اشتباه کاری بسیار مطمئن است، اما اگر آنقدر معذرت خواهی کنید که مردم مجبور شوند به شما بگویند دست بردارید کار درستی نکردید.

کلمات قدرت دارند، پس آن ها را عاقلانه انتخاب کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان