این 9 نشانه یعنی می ترسید رابطه تان را تمام کنید

خط سلامت: رابطه عاشقانه گاهی به بن بست می رسد و افراد تصمیم می گیرند دیگر در کنار هم نباشند.

این 9 نشانه یعنی می ترسید رابطه تان را تمام کنید

رابطه عاشقانه زمانی به پایان می رسد که یکی از طرفین دیگر نخواهد در رابطه بماند.

به گزارش خط سلامت نشانه هایی وجود دارد که افراد می خواهند رابطه خود را پایان دهند اما از تنهایی می ترسند.

رابطه عاشقانه و پایان دادن به آن

رابطه عاشقانه یک رابطه با پیوندی عمیق وعاطفی است و پایان دادن به آن کار راحتی نیست. برخی افراد از تنهایی بعد از پایان رابطه خود می ترسند. رفتارهای ظریف زیر معمولاً توسط افرادی که می خواهند به یک رابطه پایان دهند اما از تنهایی می ترسند، دیده می شود:

از گفتگوهای عمیق اجتناب می کنند

در صحبت‌های کوچک بیشتر از بحث‌های معنی‌دار آرامش پیدا می‌کنند، زیرا مکالمه‌های سطحی همان وزن یا خطرات درگیری را ندارند که گفتگوهای عمیق‌تر دارند. علاوه بر این افراد از این تعاملات کم عمق به عنوان یک بافر استفاده می کنند که راهی برای حفظ فاصله از نظر احساسی بدون قطع کامل روابط است.

بهانه هایی برای جدا از هم بودن

افراد خود را به کارهایی برای فرار از رابطه مشغول می کنند. واقعیت این است که افرادیکه در حال جدایی هستند اما از تنهایی بعد از آن می ترسند با یک تصمیم دشوار دست و پنجه نرم می کنند. با این حال، طولانی شدن این وضعیت تنها منجر به سردرگمی می شود.

از برنامه های آینده خودداری می کنند

افرادی که به پایان دادن رابطه فکر می کنند، اما از تنها ماندن می ترسند، متوجه می شوند برای انجام برنامه های آینده با شریک زندگی خود مردد هستند. این می تواند هر چیزی باشد، از برنامه ریزی برای تعطیلات آینده با هم، تصمیم به خرید خانه، یا حتی بحث در مورد امکان تشکیل خانواده.

یادآوری این نکته ضروری است اجتناب از این مکالمات تصمیم گیری را آسان تر نمی کند. این فقط عدم اطمینان را طولانی می کند و منجر به افزایش تنش و درگیری می شود.

روی عیوب شریک زندگی تمرکز می کنند

هر اشتباه کوچکی که آن ها مرتکب می شوند تشدید شده به نظر می رسد، هر اختلاف نظری مانند یک معامله شکن احتمالی است. افراد بیشتر از قبل نسبت به هم انتقاد می کنند.

افراد ناخودآگاه به دنبال دلایلی برای توجیه احساسات خود در مورد تمایل به پایان دادن به رابطه هستند. نشان دادن کاستی های دیگران آسان تر از مواجهه با ترس از تنهایی است .

وقتی شریک زندگی شان نیست احساس آرامش می کنند

وقتی شریک زندگی فرد از دید او خارج می شود، فشار برای وانمود کردن همه چیز خوب است. در این لحظات فرد نفس راحتی می کشد. این به دلیل استرس و ناراحتی است که در رابطه احساس می کنند که وقتی آن ها حضور ندارند فروکش می کند.

با این حال، احساس آرامش زمانی که شریک زندگی نیست، اغلب نشانه واضحی است که چیزی درست نیست .

با دوستان راحت تر از شریک زندگی هستند

این افراد در جمع دوستان، آزادانه تر می خندند و نفس راحتی می کشند و تنشی که اغلب با تعامل با شریک زندگی همراه است وجود ندارد. این به سادگی به این معنی است که آشفتگی در رابطه باعث ایجاد استرس می شود که در سایر روابط فرد وجود ندارد.

در مورد مجرد بودن خیال پردازی می کنند

رویاپردازی درباره استقلال و آزادی ناشی از مجرد بودن دراین افراد دیده می شود.

افرادی که به فکر پایان دادن به رابطه خود هستند اما از تنها ماندن می ترسند این خیال پردازی ها را بیشتر می کنند.

 حسادت به جدایی دیگران

این افراد زمانی که می بینند دوستان شان در نهایت از یک رابطه مسموم خارج می شود ، یا یک سلبریتی از جدایی دوستانه خود خبر می دهد،  به جای اینکه احساس همدردی کنند، احساس حسادت می کنند.

خوشحال نیستند

افرادی که در حال جدایی هستند، به دلیل ترس از تنهایی بعد از رابطه معمولا خوشحال نیستند. دراین افراد مواجهه با چشم انداز تنهایی ترسناک می باشد، اما تصور زندگی که در آن دائماً به چیزی کمتر از آنچه که لیاقتش را دارند رضایت می دهند ترسناک تر است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان