این 7 رفتار افراد باهوش برای رد گم کردن است

خط سلامت: هوش بالا همیشه یک ویژگی مطلوب نیست.

این 7 رفتار افراد باهوش برای رد گم کردن است

هوش بالا در بعضی افراد باعث می شود آن ها رفتارهایی انجام دهند تا باعث برجسته شدن آن ها در بین همسالان خود نشوند.

به گزارش خط سلامت افراد باهوش نگران هستند که اگر بیش از حد یک انسان هوشمند باشند  دوستانشان آن ها را خاص یا عجیب ببینند.

هوش و ویژگی های افراد باهوش

هوش بالا افراد را ناخودآگاه از هم متمایز می کند. افراد با هوش می ترسند هوششان آن ها را در دنیا متمایز کند و تنها بمانند. در نتیجه افراد باهوش اغلب این 7 رفتار را نشان می دهند:

سعی می کنند در جمع باشند

افراد با هوش انزوای اجتماعی را تجربه می‌کنند. به عنوان مثال، بچه‌های مدرسه نمی‌توانند همکلاسی‌های خود را انتخاب کنند، به این معنی که اغلب سعی می‌کنند از ترس جلب توجه بیش از حد ناخواسته، با هم ترکیب شوند و شوخ طبعی خود را حفظ کنند ، زیرا اگر آن ها به طور معمول پاسخی را ارائه دهند که هیچ کس دیگری نمی تواند به آن دست پیدا کند، احتمالاً تجربه ناراحت کننده ای را تجربه می کنند یا حتی در زمین بازی مورد تمسخر یا قلدری قرار می گیرند.

افراد با هوش+ ویژگی ها

وقتی پاسخ درست را بیان می کنند، خجالت می کشند

همیشه افراد باهوش نمی توانند راه خود را به چیزی که معمولی می دانند تغییر دهند. البته باهوش بودن خجالت آور نیست. قابل تحسین است.

سؤالاتی می پرسند که پاسخ آن را می دانند

افراد باهوش برای اینکه جلب توجه نکنند که همه چیز را می دانند اغلب سوالاتی می پرسند که جوابش را می دانند.

اعتماد به نفس ندارند

هوش بالا هزینه دارد. این بدان معنی است که افراد باهوش هر از گاهی در مرکز توجه هستند. این بدان معنی است که دیگران به آن ها حسادت می کنند یا ضربه می زنند.

به یاد داشته باشید هوش بالا افراد را عجیب و غریب نمی کند. این یک ویژگی است که باید گرامی داشته شود. خصیصه ای که اگر به خوبی از آن استفاده شود، کارهای شگفت انگیزی در جهان انجام می دهد.

به ندرت ریسک می کنند

عزت نفس پایین با رفتارهای کم خطر در موقعیت های اجتماعی مرتبط است. افراد باهوشی که از اعتماد به نفس ضعیف رنج می برند، اغلب دوست دارند از آن بی خطر باشند. آنها حباب های راحتی خود را دوست دارند زیرا نیازی به کشش خود و خطر جلب توجه ندارند.

نگرش آن ها با عملکردشان ناسازگار است

افراد باهوش می دانند که عملکرد ضعیف فقط برای تناسب با دیگران هوشمندانه نیست اما اگر آن ها صادقانه عمل کنند، شانس بسیار بیشتری برای تطابق با افراد دارند.

ارزش زیادی برای دوستی قائل هستند

انسان ها اجتماعی هستند و کاملا منطقی است که بیش از هر چیز به روابط خود با دیگران اهمیت دهند.

اگر جزو افراد باهوش هستید، خودتان را طوری تغییر ندهید که با دیگران سازگار شوید. افرادی را پیدا کنید که شما را آنطور که هستید دوست دارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان