5 راه باورنکردنی برای درمان کاهش درد های ذهن در 10 دقیقه

خط سلامت: انرژی بدن با انجام برخی کارهای روزانه به بالاترین سطح خود می رسد.

5 راه باورنکردنی برای درمان کاهش درد های ذهن در 10 دقیقه

انرژی بدن با راه هایی که توسط کارشناسان یوگا پیشنهاد شده افزایش می یابد.

به گزارش خط سلامت خود درمانی برای هدایت انرژی بدن ساده و سریع است و فقط در 10 دقیقه افراد می توانند شروع به خوددرمانی بدن و ذهن خود کنند.

انرژی بدن و افزایش آن

انرژی در بدن افراد نیاز به تقویت و تمرکز دارد. از افکار و احساسات برای افزایش انرژی بدن استفاده می شود. در اینجا 5 گام ساده برای انرژی درمانی بدن و ذهن آورده شده است.

بنشینید و مراقب تنفس خود باشید

نیازی نیست الگوی تنفس خود را تنظیم کنید. فقط به جریان توجه کنید. دم، بازدم، دم، بازدم. بدون تصمیم، بدون تغییر فقط این کار را تجربه کنید. این کار به این منظور انجام می‌شود که احساس کنید در  لحظه «حال» زندگی می‌کنید و تا چند لحظه آینده از مداخله افکار گیج‌کننده در ذهن تان جلوگیری کنید.

مالش کف دست ها

 کف دست ها را در مقابل خود نگه دارید و آنها را به سرعت به مدت 30 تا 60 ثانیه به هم مالش دهید. اجازه دهید دستان تان از اصطکاک گرم شوند و سعی کنید گرما را احساس کنید.

در حالیکه دستان خود را می مالید، لبخند بزنید و از این زمان بهترین استفاده را ببرید. لبخند زدن آرامش بخش است و خلق و خو را در عرض چند ثانیه تغییرمی دهد.

طبیعت1

کف دست ها را رو به روی یکدیگر بگیرید و جریان انرژی را احساس کنید.

این انرژی همیشه وجود داشته است. تنها چیزی که نیاز داشت این بود که آگاهی را بیدار کنید. شما  انرژی را احساس می کنید که در درون شما جریان دارد. به یاد داشته باشید: این بخشی از وجود شماست. مثبت بمانید.

چشمان خود را ببندید. آیا می توانید انرژی را به بدن خود منتقل کنید؟

چیزی به نام "راه اشتباه" وجود ندارد. سعی کنید انرژی بدن خود را با هدف احساس و شفای بدن و ذهن بیدار کنید. ببینید آیا می توانید انرژی را از طریق بخشی از بدن خود منتقل کنید. در انجام این کار می توانید تنش یا بیماری را تجربه کنید. هنگامی که احساس کردید تماس خود را با احساس انرژی از دست داده اید، یک بار دیگر دستان خود را به هم بمالید.

هیچ قضاوتی در کار نیست و هیچ راه اشتباهی برای انجام آن وجود ندارد. انرژی را به گونه ای تصور کنید که مناسب شما باشد.

با موج انرژی به کار خود ادامه دهید

انرژی را به قسمت های مختلف بدن خود بفرستید. مشاهده کنید با ورود به بخش های مختلف چه احساسی دارید. این انرژی بخش هایی را که به طور معمول باعث درد می شوند، تقویت می کند. برای اینکه در نهایت این توانایی ذاتی را درک می کنید، سپاسگزار باشید. قدرت آرامش بخش بدن را احساس کنید.

به بدن خود برای بیدار شدن از این آگاهی سلام کنید. کار کردن با این جریان انرژی تنها به مدت 10 دقیقه، احساس شادی و آرامشی را به ارمغان می آورد که چند دقیقه قبل تصور می کردید غیرممکن است.

تجربه انرژی درمانی برای هر فردی که سعی می کند آن را امتحان کند خاص است. اکثر افرادی که انرژی درمانی را تجربه کرده اند، آن را آرام بخش، راحت و از نظر فیزیکی دوستانه توصیف می کنند. با این حال اگر به فکر تجربه فرآیند انرژی درمانی هستید، باید برای تغییرات انرژی و نوسانات خلقی در بدن آماده باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان