این 6 جمله را هرگز به شریک زندگی خود نگویید+آنها را کارت قرمز ببینید

خط سلامت: رابطه قوی در زن و شوهر ها رازها و نکاتی دارد.

این 6 جمله را هرگز به شریک زندگی خود نگویید+آنها را کارت قرمز ببینید

رابطه زن و شوهرها با رعایت نکاتی صمیمی تر و قوی تر می شود.

به گزارش خط سلامت عباراتی وجود دارد که برای قوی ماندن رابطه زن و شوهر نباید استفاده شود.

رابطه قوی در زن و شوهر ها

رابطه قوی در زن و شوهر ها عوامل زیادی را در بر می گیرد. یکی از این عوامل نحوه صحبت افراد با شریک زندگی خود است. عباراتی وجود دارد که کارشناسان آن ها را سمی می دانند. به گفته کارشناسان روابط، در اینجا شش چیز وجود دارد که هرگز نباید به شریک زندگی خود گفته شود:

این هم مثل توست

هر عبارتی که نسبت‌های جهانی درباره شخصیت یک فرد ایجاد کند، بسیار سمی و منفی است و پایان خوبی نخواهد داشت.

این نسبت دادن ها و برچسب گذاری ها فرصت برای رشد و امید در رابطه را از بین می برد و مضر می باشد.

این چیزی نیست که اتفاق افتاده است

در هر درگیری دو نفر وجود دارند که اغلب کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. اگر از عباراتی مانند «اینطور نشد» استفاده شود، آنچه افراد می گویند این است که دیدگاه من درست است و جایی برای دیدگاه تو وجود ندارد که به شدت بی اعتبار است. هدف ارتباطات درک دیدگاههای یکدیگر است ، نه تضعیف همدیگر

 موضوع بزرگی نیست

گفتن این حرف احساسات شریک زندگی‌ را تحت فشار قرار می دهد و نشان می‌دهد فرد تمایلی به درک احساسات شریک خود ندارد. وقتی کسی را دوست دارید و با او در ارتباط هستید، وظیفه شما این است که فضایی برای این واقعیت ایجاد کنید که با او متفاوت هستید و فقط به این دلیل که شریک زندگی شما چیزی را تجربه می کند که شما ندارید، به این معنی نیست که او اشتباه می کند. 

 می روم

تهدیدات تو خالی از طلاق یا پایان دادن به یک رابطه معمولاً فقط درگیری را تشدید می کند. تهدید برای ترک رابطه مضر است و اعتماد را از بین ببرد.

تو بیش از حد واکنش نشان می دهی

گفتن این موضوع ذهنیت شریک زندگی‌ را متلاطم می کند. رد کردن احساسات شریک زندگی و برچسب زدن با عنوان غیر منطقی، وضعیت تقریباً غیرممکن را برای حل یک چالش به روشی سالم ایجاد می کند.

تو همیشه/هرگز...

زن و شوهر هرگز نباید از این عبارات استفاده کنند: ”تو همیشه” یا ”تو هرگز”. این عبارات پرچم قرمز رابطه است و به افراد هشدار می دهد یک زن و شوهر در شرایط متزلزل هستند و دید منفی در حال شکل گیری است.  

به جای اینکه از شریک زندگی تان انتظار داشته باشید که بداند شما چه می خواهید، خواسته های خود را به روشی مستقیم بیان کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان