اگر این 10 رفتار را در رابطه دیدید پای یک نفر دیگر در میان است

خط سلامت: خیانت بخش تلخ و درناک در برخی از روابط است.

اگر این 10 رفتار را در رابطه دیدید پای یک نفر دیگر در میان است

خیانت آثار روحی زیاد بر فرد به جا می گذارد.

به گزارش خط سلامت نشانه های روانی پنهانی وجود دارد که از وقوع یک خیانت خبر می دهد.

خیانت در رابطه

خیانت در رابطه علائم واضحی دارد نظیر بهانه هایی در مورد تا دیر وقت کار کردن، مخفی کردن تلفن، از دست دادن علاقه به صمیمیت و ...، اما علائم مخفی خیانت و شاخص های روانی به شرح زیر است.

زمزمه کردن و سبک صحبت عمدا مبهم

برخی از افراد دچار نقص گفتاری هستند و در صحبت کردن واضح مشکل دارند. اگر چنین است، این نکته اول را نادیده بگیرید. با این حال، برای شریکی که معمولاً به وضوح صحبت می کند، مراقب این شاخص باشید. این یکی از مهمترین نشانه های روانی خیانت است. ممکن است متوجه شوید پاسخ به سؤالات شما با زمزمه های اساسی خاصی پاسخ داده می شود.

پرهیز از تماس چشمی

یکی دیگر از نشانه های ظریف روانی خیانت، اجتناب از تماس چشمی است . برخی روانشناسان می گویند چشم ها پنجره روح هستند و با نگاه کردن در چشمان کسی می توان خیلی چیزها را فهمید.

اجتناب از تماس چشمی کاری است که مردم اغلب زمانی انجام می دهند که به نوعی احساس گناه یا شرم می کنند یا می خواهند چیزی را پنهان کنند.

در یک مفهوم اجتماعی کلی تر، افرادی که از تماس چشمی در زندگی روزمره خود اجتناب می کنند، معمولاً یا بسیار خجالتی هستند یا درگیری های شخصی دارند.

در زمینه رابطه این یک نشانه قوی است که چیزی اشتباه است و اغلب نشان می دهد یک رابطه جدیدی در حال وقوع است و شریک زندگی شما نسبت به آن احساس گناه می کند یا از دستگیر شدن می ترسد.

سیگنال های مخلوط ثابت

یکی دیگر از نشانه های روانشناختی کلیدی خیانت، سیگنال های مختلط است. وقتی در یک رابطه خوب هستید به ارتباطات اعتماد می کنید و کم و بیش می دانید شریک زندگی شما در کجا قرار دارد.

زمانی که مشکلی پیش می آید یا خیانتی در حال وقوع است، شریک زندگی در مدت زمان رکورد از حالت خیلی گرم به خیلی سرد تبدیل شود.

بیش از حد خوب بودن

داشتن شریکی که با شما متفکرانه رفتار می کند و به شما اهمیت می دهد، چیزی است که همه افراد می خواهند. گاهی بیش از حد خوب و مهربان بودن یکی از نشانه های روانشناختی کلاسیک خیانت است.

این یکی دیگر از رفلکس های احساس گناه است، به جز اینکه فرد به جای اینکه از شرم نگاه خود را دور کند، برای خشنود کردن شما اوج می گیرد.

شروع بحث از روی هدف

کسی که می‌خواهد از یک رابطه خارج شود ابتدا باید بهانه یا دلیل خوبی برای فرار یا دعوا ایجاد کند . بنابراین آن ها شروع به دعوا می کنند و مشکلی را ایجاد می کنند که حتی وجود ندارد و همه چیز ناگهان به یک دعوا تبدیل می شود.

 ترس از بحث در مورد آینده

بسیاری ازافراد در فکر کردن به آینده ترس یا ناراحتی مبهمی دارند. اما وقتی افراد عاشق هستند آینده درخشش جذابی  به خود می گیرد.اما وقتی یک ترس شدید از بحث در مورد آینده در یک رابطه ظاهر می شود، نشانه مطمئنی است که چیزی اشتباه است. در بسیاری از موارد مشکل این است که شریک زندگی از عشق می افتد یا می خواهد جدا شود.

محو شدن علاقه جنسی و میل به صمیمیت

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های روان‌شناختی خیانت زمانی است که شریک زندگی‌ به وضوح از دوست داشتن دست می‌کشد. به خاطر داشته باشید از دست دادن علاقه به رابطه جنسی و مسائل مربوط به آن اغلب به این معنی است که کسی آن را کنار گذاشته یا احساس گناه می کند و بنابراین نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان