قوانین بازگشت به تناسب اندام پس از یک وقفه طولانی

خط سلامت: تناسب اندام افراد در شرایط زمانی خاصی مانند دوران تعطیلات از دست می رود.

قوانین بازگشت به تناسب اندام پس از یک وقفه طولانی

تناسب اندام برای افراد امری مهم است.

به گزارش خط سلامت راه هایی برای بازگشت تناسب اندام افراد وجود دارد.

تناسب اندام بعد از یک استراحت طولانی

تناسب اندام با داشتن یک روتین منظم ورزشی و رژیم غذایی مناسب دست یافتنی است.  بازگشت به تناسب اندام پس از یک استراحت طولانی، زمانی که افراد نمی‌دانند از کجا شروع کنند، بسیار سخت است. قوانین زیر برای یک برنامه تدریجی و موفق به بهترین نسخه برای بازگشت به تناسب اندام است:

ارزیابی سطح تناسب اندام فعلی

قبل از فرو رفتن در یک روال جدید، ارزیابی سطح تناسب اندام فعلی بسیار مهم است. این مرحله به افراد امکان می دهد نقاط قوت، ضعف و زمینه های بهبود را شناسایی کنند.

ایجاد یک طرح واقع بینانه

یک برنامه تناسب اندام متناسب با سبک زندگی خود بسازید که تعهدات فعلی شما را تایید کند. تمرینات خانگی را به جلسات باشگاه ترجیح می دهید یا برعکس. در هر صورت، یک برنامه واقع بینانه با برنامه شما مطابقت دارد و احتمال اینکه شما به آن پایبند باشید، بیشتر می شود.

روتین تمرینی را ایجاد کنید که با برنامه شما هماهنگ باشد و به تدریج شدت آن افزایش یابد. یک اشتباه رایج این است که قبل از اینکه بدن آماده شود، شدت را افزایش یابد، که منجر به فرسودگی یا آسیب می شود.

نظم و ثبات

در حالی که پیشرفت آهسته و پیوسته باشد، پیروی مداوم از برنامه در طول زمان نتایج قابل توجهی به همراه دارد. چه یک تمرین 20 دقیقه ای یا یک جلسه طولانی تر، تبدیل کردن حرکت روزانه به بخشی از روتین بسیار مهم است.

ثبات کلیدی است. تمرینات منظم را هدف گذاری کنید، حتی اگر در ابتدا کوتاه تر باشند. این بیشتر از هر چیزی آموزش ذهنیت است.

پیگیری پیشرفت

تمرینات خود را دنبال کنید و به بهبودهای قدرتی یا استقامتی توجه کنید. همچنین احساس ذهنی و احساسی خود را در طول و بعد از تمرین ثبت کنید.

یک دفترچه یادداشت تمرینی داشته باشید یا از برنامه ها برای ردیابی پیشرفت خود در داخل و خارج از باشگاه استفاده کنید. روی عاداتی تمرکز کنید که از اهداف شما پشتیبانی می کنند.

جشن گرفتن نتایج

دستاوردهای خود را جشن بگیرید. خواه تکمیل یک تمرین چالش برانگیز، دستیابی به یک هدف خاص، یا به طور مداوم به برنامه تناسب اندام خود پایبند باشید، تصدیق و جشن گرفتن نقاط عطف خود در طول مسیر رفتار مثبت وذهنیت موفقیت را تقویت می کند.

ایجاد مسئولیت پذیری

ایجاد مسئولیت پذیری یک عامل پشتیبانی اضافی به سفر بازگشت به تناسب اندام اضافه می کند. یک دوست تمرینی پیدا کنید، به یک کلاس تناسب اندام بپیوندید، یا اهداف خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید تا به شما کمک کند تا در مسیر درست نگه دارید.

تغذیه را در اولویت قرار دهید

بر کسی پوشیده نیست که تغذیه مناسب در دستیابی به اهداف تناسب اندام حیاتی است. یک رژیم غذایی متعادل بر اساس غذاهای کم فرآوری شده و کامل داشته باشید که به تمرینات شما کمک می کند و از ریکاوری حمایت می کند.

هیدراته ماندن

مصرف مناسب آب از عملکردهای بدن پشتیبانی می کند، به ریکاوری کمک می کند و به افراد اطمینان می دهد بهترین عملکرد را دارند.

استراحت و ریکاوری

استراحت و ریکاوری بخش جدایی ناپذیر هر سفر تناسب اندام است. به بدن فرصت دهید تا بین تمرینات ریکاوری کند، از خواب باکیفیت اطمینان حاصل کنید و روزهای استراحت را در برنامه روزانه خود بگنجانید. این رویکرد متعادل از فرسودگی جلوگیری می‌کند و رویکردی پایدار برای بازگشت به اندام را ترویج می‌کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان