این 3 روش نشان می دهد یک خودشیفته در برابر شماست+عاشق نشوید

خط سلامت: خودشیفتگی یا اختلال شخصیت خودشیفته به عنوان یک وضعیت سلامت روان طبقه بندی می شود.

این 3 روش نشان می دهد یک خودشیفته در برابر شماست+عاشق نشوید

خودشیفتگی به‌عنوان یک حس بزرگ غیرمنطقی و غیرعادی شناخته می‌شود.

به گزارش خط سلامت افراد خودشیفته تمایل زیادی به توجه و تحسین افراد اطراف خود دارند.

خودشیفتگی

خودشیفتگی با برخی نشانه ها قابل تشخیص است. افراد خود شیفته به طور ناخوشایندی برای همدردی با دیگران تلاش می کنند و در روابط افلاطونی و عاشقانه، توهین آمیز و آسیب رسان می باشند.

نشانه های اولیه پنهان افراد خودشیفته

وقت گذاشتن برای شناخت تدریجی افراد بسیار مهم است، این کار به محافظت در برابر افتادن در دام یک فرد خودشیفته کمک می کند. افراد خودشیفته با این سه نشانه در قرار اول مشخص می شوند.

بمباران عشق

روان درمانگران بمباران عشقی را به عنوان نمایش شدید و سریع محبت، چاپلوسی و توجه توصیف می کنند که یک خودشیفته از آن برای نفوذ بر یک فرد یا به دست آوردن کنترل بر آن ها استفاده می کند.

یک خودشیفته در اولین قرار ملاقات با تعارف، ایده های آینده مشترک و توجه بیش از حد به فرد سعی در جلب توجه فرد دارد. این رفتار احساس سرخوشی  و احساس خاص بودن را در افراد ایجاد می کند، اما اغلب یک تاکتیک دستکاری برای ایجاد سریع یک ارتباط عاطفی قوی است.

همدلی شدید

افرادی که به طور اتفاقی در اولین قرارها احساس می‌کنند فرد مقابل هم‌روحشان است، باید در فاصله‌ای امن نگه داشته شوند.

خودشیفته‌ها خیلی زود ادعا می کنند که فرد مقابلشان هم‌روح یا همتای کامل آن‌ها است . این معمولاً در اولین قرار ملاقات اتفاق می‌افتد. این رفتار مشکل‌ساز است، زیرا  باعث می شود قربانی احساس کند به خودشیفته وابسته است، زیرا احساس می‌کند نمی‌تواند چنین پیوند نزدیکی را در جای دیگر پیدا کند.

هیجان شدید

مردم باید از احساسات عمیق یا هیجان شدیدی که در قرار ملاقات با افراد خودشیفته یا افراد دارای ویژگی‌های خودشیفته ظاهر می شود، دوری کنند. زیرا این احساس فوق العاده هیجان زده نتیجه احساسات و توجه شدیدی می باشد که خودشیفته به سمت قربانی معطوف می کند. هدف خودشیفته ایجاد یک ترن هوایی عاطفی است که باعث می شود یک لحظه روی ابر ها باشید و لحظه ای دیگر نامطمئن باشید.

خودشیفته ها بسیار متقاعدکننده و فریبنده می باشند و مردم را با اعتماد به نفس و کاریزمای خود به سمت خود می کشانند. با این حال، این جذابیت نیت واقعی و ماهیت دستکاری آن ها را پنهان می کند تا دیگران را درگیر کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان