5 درس که مردان در زندگی خیلی دیر یاد می گیرند

خط سلامت: مردان اهداف مختلفی را در زندگی دنبال می کنند. اما درس هایی در زندگی وجود دارد که مردان دیر به فکر آن ها می افتند.

5 درس که مردان در زندگی خیلی دیر یاد می گیرند

مردان ذهنیت و بینش های متفاوتی دارند.

به گزارش خط سلامت بینش های اساسی وجود دارد که مردان دیر آن هارا یاد می گیرند.

مردان و درس های مهم زندگی

مردان در طول زندگی از اهمیت برخی مسائل غافل می شوند. برخی از حقایق حیاتی در مورد روابط، سلامتی، تعادل، مهارت‌های عاطفی و بسط شخصی معمولاً از دید مردان نادیده گرفته می شود. موارد زیر از حقایقی است که مردان دیر به آن ها پی می برند:

درس زندگی+مردان

 تلاش و سازش مداوم در روابط

مردان اغلب همسر، خانواده و دوستی های نزدیک خود را بدیهی می دانند. با این حال روابط سالم نیازمند تلاش مداوم است آنها به طور مستقل رشد نمی کنند. بدون درگیری فعال، روابط فرسوده و شکننده می شوند.

هر مردی باید بداند تقویت پیوندهای میان عزیزان به تلاش نیاز دارد. این به معنای گوش دادن فعال، ابراز محبت و برنامه ریزی برای زمان با هم بودن است. این کار مستلزم کنار گذاشتن نفس برای اعتراف به عیوب، مشورت گرفتن و حل تعارضات از طریق ارتباط آزاد است.

 سلامت و مراقبت از خود

خیلی اوقات مردان به بدن و سلامت روان خود توجه نمی کنند. با فرض اینکه جوانی یا شانس آن ها را به طور نامحدود محافظت می کند. افراد از محدودیت‌های فیزیکی خود برای دستیابی به اهداف سوء استفاده می‌کنند، از رژیم‌های غذایی ناسالم استفاده می‌کنند، سطوح استرس رو به رشد را نادیده می‌گیرند و مفهوم مراقبت از خود را نادیده می گیرند.

با این حال در حدود میانسالی پیامدهای این رفتارهای سهل انگارانه از طریق افزایش وزن، فرسودگی شغلی، کاهش سطح انرژی، بی خوابی و نوسانات عاطفی ظاهر می شود.

ارزش کنار هم بودن

در طول سال‌های کاری، بسیاری از مردان با تعقیب ترفیع، بستن معاملات یا جمع‌آوری ثروت و دارایی سرگرم می‌شوند. افراد از دست دادن رویدادهای خانوادگی، مناسبت‌های با دوستان نزدیک یا فعالیت‌های اوقات فراغت را منطقی می‌دانند زیرا مشاغل به تلاش و تمرکز بی‌وقفه نیاز دارند.

با این حال بعداً در زندگی، حسرت عمیق از دست دادن لحظات ممتاز بر افراد فروکش می کند.

اهمیت هوش عاطفی و ارتباط 

بسیاری از مردان با سرکوب احساسات، اجتناب از گفتگوهای دشوار و فاقد زبان بیان نیازهای روانی یا درخواست کمک، در زندگی حرکت می کنند. با این حال پر کردن احساسات، ارتباطات صمیمی را محدود می کند. ناکامی در برقراری ارتباط صادقانه باعث ایجاد رنجش و آسیب به روابط می شود.

هرگز برای رشد شخصی دیر نیست

نوسازی و پیشرفت در هر سنی با پذیرش انعطاف پذیری به جای مقاومت در برابر جزر و مدهای تغییر زندگی آشکار می شود. هر چالش یا کمبود جدیدی که افراد بر آن غلبه کنند آن ها را غنی می کند. سرمایه گذاری های شکست خورده درس های جدیدی می آموزند.اغلب مردان به چشم اندازها و الگوهای قدیمی بسیار بیشتر می چسبند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان