این 9 رفتار نشان می دهد با یک فرد تنها روبرو هستید

خط سلامت: تنهایی یک جانور حیله گر است. حتی زمانی که توسط مردم احاطه شده است تنهایی می تواند وجود داشته باشد و در پشت درخشان ترین لبخندها پنهان شود.

این 9 رفتار نشان می دهد با یک فرد تنها روبرو هستید

تنهایی در زندگی مدرن کنونی به یک معضل جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خط سلامت افراد تنها نشانه های رفتاری خاصی دارند.

تنهایی و نشانه ها

تنهایی نشانه های آشکار و پنهان زیادی دارد. برخی از نشانه های آشکار افراد تنها شامل موارد زیر است:

اغلب در مهمانی شاد ظاهر می شوند

 افرادی که احساس تنهایی می کنند اغلب می توانند درست در میان جمعیت پیدا شوند و باعث خنده دیگران و گذراندن اوقات خوشی شوند. این یک پارادوکس است، اما وقتی به آن فکر می کنید، منطقی است.

این افراد با پوشیدن نقاب شادی و کاریزما، تنهایی خود را پنهان می کنند. آن ها با تمرکز بر سرگرم کردن اطرافیان، در منحرف کردن توجه از آشفتگی درونی خود متخصص می شوند. این یک مکانیسم مقابله ای است که به آن ها امکان می دهد در موقعیت های اجتماعی قرار بگیرند و در عین حال احساسات انزوای خود را پنهان کنند.

درک این رفتار در شناسایی تنهایی پنهان بسیار مهم است. این فقط در مورد تنها بودن نیست. این در مورد احساس تنهایی است.

 مشکلات شخصی کمی را به اشتراک می گذارند

افراد تنها به ندرت در مورد مشکلات خود صحبت می کنند. این رفتار نشانه تنهایی پنهان است. آنها با مددکار بودن، از نیازمند بودن اجتناب می کنند. اما در سکوت خود، اغلب بار سنگین تنهایی را به دوش می کشند که برای دیگران دیده نمی شود.

در شبکه های اجتماعی فعال هستند

زمانی که احساس تنهایی به وجود می‌آید، برخی از افراد به شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند. آن ها با ذوق پست می گذارند، نظر می دهند، لایک می کنند و به اشتراک می گذارند. ممکن است به نظر برسد آن ها فوق‌العاده مرتبط و اجتماعی هستند و همیشه از آخرین روندها و اخبار مطلع هستند.

حجم بالای استفاده از رسانه های اجتماعی با احساس انزوای اجتماعی مرتبط است. هر چه مردم زمان بیشتری را در این پلتفرم ها سپری می کردند، بیشتر احساس طرد شدن و تنهایی می کردند.

معتاد کار می شوند

اعتیاد به کار رفتار دیگری است اغلب توسط افرادی که احساس تنهایی را پنهان می کنند نشان می دهد. غوطه ور شدن در کارها باعث پرت شدن حواس از احساس انزوای درونی آنها می شود. تقریباً مثل این است که آن ها سعی می کنند خلاء را با بهره وری پر کنند.

آن ها کسانی هستند همیشه تا دیر وقت در دفتر می مانند، کسانی که هرگز به یک کار اضافی نه نمی گویند و به نظر می رسد برای کارشان زندگی می کنند. اگرچه ممکن است در ابتدا مانند فداکاری یا جاه طلبی به نظر برسد، اما اغلب استتاری برای تنهایی است.

آن ها همیشه مشغول هستند

آیا تا به حال با کسی برخورد کرده اید که به نظر می رسد در حرکت دائمی باشد؟ آن ها همیشه در حال حرکت هستند، همیشه کاری برای انجام دادن دارند، مکانی برای بودن. در ظاهر، به نظر می رسد آن ها در حال زندگی کامل هستند، اما این فعالیت مداوم ماسکی برای تنهایی پنهان می باشد.

آن ها با مشغول ماندن، ذهن خود را مشغول نگه می دارند و توجه را از احساس انزوای خود منحرف می کنند. این یک مکانیسم مقابله ای است که آن ها را از رویارویی با تنهایی خود باز می دارد.

تمایل زیادی به شاد کردن دیگران دارند

افرادی که تنهایی خود را پنهان می کنند اغلب تمایل عمیقی برای شاد کردن دیگران دارند. آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا به زندگی دیگران شادی بخشند و اغلب نیازها و خواسته های دیگران را بر خواسته های خود ترجیح می دهند.

این رفتار چیزی فراتر از مهربانی یا با ملاحظه بودن است. این اشتیاق برای گسترش شادی است، شاید به این امید است که انزوای خود را کاهش دهد. آن ها بر این باورند با شاد کردن دیگران به نوعی در این شادی سهیم می شوند و کمتر احساس تنهایی می کنند.

از ارتباطات شخصی کناره گیری می کنند

افرادی که تنهایی خود را پنهان می کنند اغلب این رفتار را از خود نشان می دهند. آن ها از ارتباطات شخصی کناره گیری می کنند و خلوتی خودخواسته ایجاد می کنند. اینطور نیست که آن ها نمی خواهند با دیگران ارتباط برقرار کنند. آن ها احساس می کنند نمی توانند. این یک اقدام محافظتی است که از خود در برابر درد ناشی از احساس قطع ارتباط و تنهایی محافظت می کند.

 زیاد یا خیلی کم می خوابند

تنهایی به شدت بر الگوهای خواب تأثیر می گذارد. افرادی که احساس تنهایی می کنند اما آن را به خوبی پنهان می کنند زیاد می خوابند یا با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنند. این یک تجلی فیزیکی از وضعیت عاطفی آن هاست.

کسانی که زیاد می خوابند از آن برای فرار از احساس انزوا استفاده می کنند. کسانی که از بی خوابی رنج می برند با تنهایی خود بیدار نگه داشته می شوند. این راهی برای بدن آن ها برای مقابله با آشفتگی عاطفی است که تجربه می کنند.

احساسات واقعی خود را نشان نمی دهند

بارزترین نشانه تنهایی پنهان ناتوانی در بیان احساسات واقعی است. افرادی که احساس تنهایی می‌کنند اما به خوبی آن را پنهان می‌کنند، در پنهان کردن احساسات خود مهارت دارند. آن ها چهره شجاعی به خود می گیرند و مبارزات خود را برای خود نگه می دارند.

آن ها بر این باورند با پنهان کردن احساسات واقعی خود از تحمل درد و رنج دیگران جلوگیری می کنند. آن ها در سکوت رنج می برند و ترجیح می دهند به تنهایی سنگینی تنهایی خود را تحمل کنند تا اینکه آن را با دیگران تقسیم کنندبرای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان