در دهه چهارم زندگی اگر این کارها را بکنید می بازید

خط سلامت: میانسالی با ورود به دهه چهارم زندگی همراه است، یک مرحله مهم در زندگی که تغییرات فیزیولوژیکی و روانشناختی متعددی در آن وجود دارد.

در دهه چهارم زندگی اگر این کارها را بکنید می بازید

میانسالی با ورود به دهه چهارم زندگی همراه است، یک مرحله مهم در زندگی که تغییرات فیزیولوژیکی و روانشناختی متعددی در آن وجود دارد.

 به گزارش خط سلامت نیاز‌های جدید باعث شده که به این دوره نوجوانی دوم گفته شود. بسیاری از افراد با ورود به چهل سالگی دچار بحران شده و به از دست‌دادن سلامت، جوانی و افکار دیگر می اندیشند، ولی روانشناسان دیدگاه دیگری دارند.

در 40 سالگی دیگر بحث نکنید

بعد از چهل سالگی وارد بحث نشوید و روی رفتارهای تان کنترل داشته باشید.

در 40 سالگی بی‌هدف نباشید

بدون هدف و برنامه‌ هیچ فعالیتی مطلوب نیست. هدف گذاری در زندگی باعث ایجاد انگیزه و انرژی می شود و زندگی جهت و معنا پیدا می کند و سبب افزایش تمرکز می شود. هدف گذاری پس از چهل سالگی افزایش اعتماد به نفس و احتمال رسیدن به موفقیت را بیشتر می کند.

در 40 سالگی با رازهای مهم چه کنید

رازداری یکی از ویژگی های مثبت است که سبب موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی می شود. پس از چهل سالگی چگونه سخن گفتن در جمع و رازداری باعث رشد شخصیت و احساس استقلال فرد و کسب اعتماد بیشتر می شود.

در 40 سالگی مدیریت مالی کنید

پس از چهل سالگی باید برنامه ریزی دقیق مالی داشته و پس انداز کنید.

در 40 سالگی نگران حرف مردم نباشید

اگر در چهل سالگی هنوز نظر مردم برای تان مهم است نمی توانید مسیر رشد را با اعتماد به نفس روی توانایی های خود طی کنید.

با هر خبر و اتفاقی بهم ریختن

بسیاری از ما حساس و زود رنج هستیم و با هر اتفاق و خبری به هم می ریزیم،پس از چهل سالگی شما باید به ثبات رفتاری رسیده باشید و به رفتار و صحبت های دیگران بیش از اندازه اهمیت ندهید. زود رنجی بیشتر از هر کسی به خودتان آسیب می رساند، به دنبال درمان زودرنجی و حساسیت باشید زیرا این کار به شما کمک می کند تا با قدرت بیشتری در مقابل محرک های بیرونی دوام بیاورید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان