الکلی ها سخت تر برای مهربانی قدم بر می دارند!/ علل علمی را بخوانید

خط سلامت: الکل قرن ها برای "بی حس کردن درد" استفاده شده است. بر اساس یک مطالعه جدید، الکل دربی حس کردن احساس همدلی نیز موثر است.

الکلی ها سخت تر برای مهربانی قدم بر می دارند!/ علل علمی را بخوانید

الکل در بدن افراد مشکلات فراوانی ایجاد می کند.

به گزارش خط سلامت الکل در مغز افراد الکلی باعث می شود این افراد به تلاش بیشتری برای همدلی و همدردی با دیگران نیاز داشته باشند.

الکل و احساس همدردی

الکل احساس همدردی را سخت تر می کند. پژوهشگران دانشگاه ساسکس به این نتیجه رسیدند مغز افراد مصرف کننده الکل باید بیشتر تلاش کند تا احساس همدردی کند.

مجموعه‌ای از اسکن‌های مغزی (MRI) نشان می‌دهد افرادی که زیاد الکل می‌نوشند اختلال گسترده در مغز خود نشان می دهند. مغز افرادی که مشروبات الکلی می‌نوشند از انرژی بیشتری برای به دست آوردن هر سطحی از همدلی استفاده می کند.

کاهش همدلی در مصرف کنندگان الکل ممکن است نوشیدن الکل را افزایش دهد، زیرا درک رنج خود یا دیگران را با یک بار خوردن الکل خنثی می کنند. مصرف‌کنندگان الکل باید بیشتر تلاش کنند تا احساس همدلی با سایر افراد دردمند را داشته باشند.

در زندگی روزمره افرادی که مشروبات الکلی می نوشند ممکن است به راحتی نتوانند درد دیگران را درک کنند. این به این معنا نیست که مصرف کنندگان مشروبات الکلی کمتر احساس همدلی می کنند، بلکه باید تلاش بیشتری را برای انجام این کار اختصاص دهند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان