با این ویژگی ها جذاب می شوید/ 5 مورد را تقویت کنید

خط سلامت: جذابیت ابعاد مختلفی دارد. افراد جذاب همواره ظاهر بسیار زیبایی ندارند؛ بلکه رفتار این افراد میزان جذابیت و مقبولیت اجتماعی آن ها را مشخص می کند.

با این ویژگی ها جذاب می شوید/ 5 مورد را تقویت کنید

جذابیت علاوه بر ظاهر فیزیکی مناسب به رفتارهای فرد هم بستگی دارد.

به گزارش خط سلامت اگرچه نمی توان نقش ظاهر فیزیکی را در جذابیت انکار کرد، ولی مشخص شده است میزان جذابیت افراد به رفتارهای آن ها نیز بستگی دارد.

جذابیت و رفتارهای خاص

جذابیت را نمی توان با ساعت مچی گرانقیمت یا استفاده گاه و بی گاه از واژه های انگلیسی بدست آورد.  مشخص شده است انجام ندادن برخی رفتار ها نقش مهمی در میزان جذابیت فرد ایفا می کند.  برخی رفتارهایی که افراد جذاب در جمع های دوستانه و خانوادگی انجام نمی دهند، عبارت است از:

تحمیل نکردن علایق شخصی

افراد جذاب در گفتگوهای خود، علایق خود را مطرح می کنند ولی به آن ها اصرار نمی ورزند. این افراد گشوده رو هستند و اجازه می دهند موضوعات مختلفی در مکالمه مطرح شود. 

بی توجهی به شایعات

کارشناسان عقیده دارند انسان حدود دو سوم از زمان خود را صرف توجه کردن به شایعات می کند (تقریباً 52 دقیقه در روز ). افراد جذاب به شایعات بی اساس توجهی نمی کنند؛ مهم نیست این شایع مربوط به یک فرد مشهور باشد یا بیشتر جنبه غیبت کردن پشت سر یکی از اقوام را داشته باشد، در هر حال فرد جذاب خودش را وارد این بحث ها نمی کند.

تعریف نکردن مشکلات شخصی

مهمانی یا جمع دوستانه فرصتی برای شادی و تقویت روحیه است. اغراق در بیان مشکلات شخصی باعث می شود دیگران کسل شوند و کم کم انرژی همه افراد کاهش می یابد.

افراد جذاب معمولا مشکلات خود را در جمع های دوستانه و خانوادگی  به شیوه ای اغراق آمیز مطرح نمی کنند و منجر به نگرانی دیگران نمی شوند. آن ها در عین حال که اصیل هستند و ادعای خوشبختی محض را ندارند در بیان مشکلات نیز بزرگنمایی نمی کنند.

 

صحبت نکردن در مورد مسائل اقتصادی

عدم افشای جزئیات مالی یا کنجکاوی نکردن در رابطه با وضعیت اقتصادی دیگران منجر به افزایش جذابیت فرد می شود. 

صحبت نکردن در رابطه با مسائل جنسی

صحبت نکردن در رابطه با مسائل جنسی و امتناع از شوخی های جنسی، منجر به افزایش جذابیت می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان