افرادی با این نشانه ها خیانت می کنند / شناسایی کنید!

خط سلامت: خیانت با مشاهده برخی رفتارهای خاص قابل پیش بینی است.

افرادی با این نشانه ها خیانت می کنند / شناسایی کنید!

خیانت یکی از مهم ترین دلایل پایان رابطه احساسی است. 

به گزارش خط سلامت خیانت عمیق ترین زخم روانی را بجای می گذارد. اخیرا پژوهش ها نشان داده است انجام برخی رفتارهای خاص، نشان دهنده این است که یک فرد در رابطه احساسی خود قصد خیانت کردن دارد و شریک احساسی امنی نیست.

خیانت را چگونه پیش بینی کنیم؟

خیانت را می توان از مدت ها قبل پیش بینی کرد. شناسایی رفتارهای پیش بینی کننده خیانت به فرد این امکان را می دهد، در رابطه با ادامه دادن رابطه تصمیمی درست و منطقی بگیرد. برخی رفتارهایی که به پیش بینی خیانت کمک می کند، عبارت است از:

 صحبت نکردن در مورد آینده

 صحبت نکردن در مورد برنامه های مشترک آینده و کم اهمیت جلوه دادن رابطه از جمله مهم ترین ویژگی های فردی است که میل به خیانت دارد.

حرف زدن در مورد به آسیب های ناشی از جدایی 

نشانه کلیدی دیگری که میل به خیانت را نشان می‌دهد، این است که فرد به آسیب‌های ناشی از جدایی گذشته اشاره می‌کند.

با اشاره به درد عاطفی گذشته، این افراد  اساساً به طرف مقابل خود هشدار می دهند و می گویند "یک بار درگیر یک رابطه جدی شدم، دوباره آن را تکرار نخواهم کرد".

کنترل زمان قرارهای ملاقات

اگر قرار ملاقات ها و محل آن را صرفا یک فرد مشخص کند و خارج از زمانی که خودش تعیین می کند، میلی به دیدن طرف مقابلش نداشته باشد، نشان دهنده میل به خیانت است.

حرف زدن راجع به سایر افراد جذاب 

افرادی که به احتمال زیاد در اینده نزدیک به شریک احساسی خود خیانت می کنند، معمولا در رابطه با سایر افراد جذاب ( از جنس مخالف)، اشاره می کنند. پیام ضمنی چنین رفتاری این است که رابطه احساسی برای چنین فردی چیزی نیست جز ابزای برای رفع تنهایی.

معرفی نکردن به خانواده و دوستان 

اگر چه در رابطه با این رفتار موارد ضد و نقیضی وجود دارد ولی معمولا افرادی که به دنبال برقراری رابطه جدی و طولانی مدت نیستند، شریک احساسی خود را به خانواده خود معرفی نمی کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان