درون گرایی و برون گرایی در رابطه را مدیریت کنید+ از تفاوت ها نترسید

خط سلامت: درون گرایی و برون گرایی دو تیپ شخصیتی معروف هستند. پژوهش ها نشان داده است بسیاری از افراد درون گرا یا برون گرای مطلق نیستند، بلکه ترکیبی از ویژگی ها را نشان می دهند.

درون گرایی و برون گرایی در رابطه را مدیریت کنید+ از تفاوت ها نترسید

درون گرایی و برون گرایی دو مورد از معروف ترین تیپ های شخصیتی هستند. به گزارش خط سلامت آشنایی با دوتیپ شخصیتی درون گرایی و برون گرایی، منجر می شود هر یک از دو طرف رابطه درک عمیق تری نسبت به یکدیگر پیدا کنند و تداوم رابطه تضمین شود.

درون گرایی و برون گرایی 

درون گرایی و برون گرایی دو سر یک پیوستار شخصیتی هستند. ویژگی های شخصیتی افراد برون گرا، دقیقا برخلاف افراد درون گراست. یک فرد برون گرا از برقراری ارتباط و صحبت کردن با دیگران، احساس لذت و امنیت می کند. این درحالی تاست که یک فرد با تیپ شخصیتی درون گرا، تنهایی و خلوت کردن در سکوت را ترجیح می دهد. یک فرد درون گرا، اگرچه چندان علاقه ای به برقراری رابطه ندارد، تمایل دارد ویژگی های رفتاری اش از جانب همسرش پذیرفته شود. 

ازدواج دو تیپ شخصیتی متفاوت

از آنجا که برون گرایی و درون گرایی رفتار های متفاوت را برمی انگیزد، بهترین راه برای افزایش صمیمیت بین زوج هایی با ویژگی های شخصیتی متفاوت این است که آن ها در رابطه با مسائل مختلف زندگی بایکدیگر به شیوه منطقی مذاکره کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان