تست تشخیص آلزایمر با آزمایش خون

خط سلامت: بیماری آلزایمر یکی از شایع ترین بیماری های روانی در افراد مسن است. برخی افراد که سابقه این بیماری را در خانواده خود دارند ترس هایی برای مبتلا شدن به آلزایمر دارند.

تست تشخیص آلزایمر با آزمایش خون

به گزارش خط سلامت امروزه آزمایش های خون وجود دارد که در آن میزان احتمال ابتلای افراد به بیماری آلزایمر بررسی می شود.

آزمایش آلزایمر

اولین آزمایش خون مستقیم به مصرف کننده برای نشانگر اولیه آلزایمر اکنون در Quest Diagnostics در دسترس است و خطر ابتلا به این بیماری را سال ها قبل از ظاهر شدن علائم نشان می دهد.

کوئست در بیانیه مطبوعاتی گفت: "تست AD-Detect برای بیماری آلزایمر در questhealth.com - اولین آزمایش خون موجود برای خرید مصرف کننده که به ارزیابی خطر بالقوه ابتلا به بیماری آلزایمر بر اساس پروتئین مغزی کمک می کند. "

این آزمایش از همان فناوری تست Quest استفاده می کند که سال گذشته برای پزشکان ارائه شد.

مایکل راک، MD، مدیر پزشکی عصب‌شناسی کوئست به رویترز گفت: «یکی از مزایای انجام آزمایش آمیلوئید این است که به افراد امکان می ‌دهد، سال‌ ها قبل از علامت‌ دار بودن آلزایمر، متوجه شوند در خطر ابتلا به آلزایمر هستند .

راک گفت: این آزمایش جدید برای افراد بالای 18 سال است که از دست دادن حافظه خفیف یا سابقه خانوادگی آلزایمر دارند و می‌ خواهند درباره خطر آلزایمر بیشتر بدانند.

رویترز گزارش داد: «کاربران باید ابتدا هزینه آزمایش را در وب سایت Quest پرداخت کنند. یک پزشک پزشکی از راه دور خرید را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که از نظر پزشکی ضروری است و از طرف او سفارش می دهد. بیماران نتایج خود را به صورت آنلاین بررسی می کنند و این گزینه را دارند که بدون هزینه اضافی با پزشک صحبت کنند.

رویترز گزارش داد، آزمایش‌ کنندگان در صورت نداشتن علائم، واجد شرایط آزمایش‌های بیشتر و درمان‌ های جدید بالقوه نیستند.

راک گفت، با این حال، آن‌ ها از اتخاذ برخی رفتارها برای کاهش خطر یا تاخیر در شروع، مانند رژیم غذایی و ورزش سود می برند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان