با دختران 10 ساله خود چگونه برخورد کنید

خط سلامت: رابطه صمیمی مادر و کودک نقش مهمی در سلامت روان کودک ایفا می کند. سال ها پژوهش نشان داده است آگاهی از ویژگی های هر دوره سنی، به بهبود رابطه مادر و کودک کمک می کند.

با دختران 10 ساله خود چگونه برخورد کنید

رابطه صمیمی مادر و کودک یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت روان فرزند است. پژوهش ها نشان داه است رابطه صمیمی مادر و کودک با یکدیگر باعث می شود کودک در آینده روابطی سالم تشکیل دهد.

به گزارش خط سلامت نیازهای روانی کودک در دوره های مختلف رشد متفاوت است و کودکان در مسیر رشد و تحول رفتارهای متفوتی را نشان می دهد.

درک ویژگی های مربوط به هر دوره سنی، بهبود رابطه ماد رو کودک کمک می کند. 

رابطه مادر و کودک و دوره رشدی

رابطه صمیمی مادر و کودک یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت روان فرزند است. در این مطلب قصد داریم در رابطه با 10 ساگی و ویژگی های نربوط به این دوره سنی صحبت کنیم.درک ویژگی های مربوط به هر دوره سنی، بهبود رابطه ماد رو کودک کمک می کند. 

10 سالگی سن صلح و سازش

10 سالگی سن صلح مادر و کودک است، زیرا رفتار کودک در 10 سالگی رفتاری قابل قبول و مطیعانه است. وجود کودک 10 ساله در هر خانواده سبب شادی و نشاط خانواده است، زیرا کودک، مادر را راهنمای خود می داند و با خوشرویی دستورات و اوامر را می پذیرد و به ندرت با والدین خود مشاجره و مخالفت می کند.

10 سالگی سن ارتباط خوب مادر و کودک است، اما این اطاعت و صلح، چندان پایدار نیست، زیرا به زودی با فرا رسیدن سن بلوغ، کودک از مرحله کودکی وارد نوجوانی می شود و مشکلات و مسائل جدید خواهد داشت. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان