ساده ترین راه کاهش افسردگی و اضطراب /با این شیوه حال خوب در یک قدمی شما است

خط سلامت: افرادی که از علائم افسردگی یا اضطراب رنج می برند ممکن است با انجام کارهای خوب برای دیگران به بهبودی خود کمک کنند.

ساده ترین راه کاهش افسردگی و اضطراب /با این شیوه حال خوب در یک قدمی شما است

به گزارش خط سلامت تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که از علائم افسردگی یا اضطراب رنج می برند ممکن است با انجام کارهای خوب برای دیگران به بهبودی خود کمک کنند. این مطالعه نشان داد انجام اعمال محبت آمیز منجر به بهبودهایی می شود که در دو روش درمانی دیگر که برای درمان افسردگی یا اضطراب استفاده می شوند، دیده نمی شود.

ارتباط اجتماعی

کرگ گفت: ارتباط اجتماعی یکی از اجزای زندگی است که به شدت با رفاه مرتبط است. به نظر می رسد انجام اعمال محبت آمیز یکی از بهترین راه ها برای ترویج این ارتباطات باشد.

این تحقیق همچنین نشان داد که چرا انجام اعمال محبت آمیز اینقدر خوب عمل می کند: این کار به افراد کمک می کند ذهن خود را از علائم افسردگی و اضطراب دور کنند.

چیونز گفت: این یافته نشان می دهد که احساس بسیاری از مردم در مورد افراد مبتلا به افسردگی اشتباه است.

کمک به دیگران

او گفت: اغلب فکر می کنیم با افراد مبتلا به افسردگی باید کنار آمد، بنابراین با درخواست از آنها برای کمک به دیگران کنار نمی آییم چون نمی خواهیم بار آنها را سنگین کنیم، اما نتایج به دست آمده خلاف آن را نشان می دهد.

انجام کارهای خوب برای مردم و تمرکز بر نیازهای دیگران ممکن است به افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند.

او می‌گوید: چیزی به سادگی کمک به افراد دیگر می‌تواند برای کمک به درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب فراتر از سایر درمان‌ها باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان